۱۰ مورد از معایب بوتاکس مسپورت

معایب بوتاکس مسپورت

معایب بوتاکس مسپورت


بوتاکس مسپورت چیست؟

بوتاکس مسپورت که یکی از پرطرفدارترین انواع بوتاکس می باشد. این بوتاکس تولید کشور ایران است و کاملا به بوتاکس دیسپورت که تولید خارج از کشوراست شباهت دارد. از نظر هزینه باید گفت که بوتاکس مسپورت دارای قیمت پایین تر و مناسب تری نسبت به بوتاکی دیسپورت است. البته بوتاکس دیسپورت ماندگاری بیشتری نسبت به بوتاکس مسپورت دارد. مدت زمان دیدن نتیجه در بوتاکس مص

پورت کمی بیشتر از بوتاکس دیسپورت است.

در ایران بوتاکس مسپورت توسط شرکت های زیادی تولید می شود. این بوتاکس قدرت رقابت پذیری بسیاری با بوتاکس های خارجی را دارد و از طرفی در کاهش و از بین بردن  چین و چروک های پوست بسیار موثر می باشد. یادتان باشد قبل از تزریق بوتاکس آن هم از هر نوعی، اگر حساسیت به داروی خاص و یا سابق بیماری داشتید حتما باید آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

با توجه به پرطرفدار بودن بوتاکس مصپورت  در این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس شما را با این بوتاکس، طریق تزریق، مزایا و عوارض آن آشنا می کنیم امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید به بهترین و مفیدترین اطلاعات در زمینه بوتاکس به خصوص بوتاکس مصپورت دست یابید. در ادامه به توضیحی پیرامون روش تزریق بوتاکس مسپورت می پردازیم.

خرید و قیمت بوتاکس مصپورت ۵۰۰ واحدی MASPORT - فروشگاه اینترنتی راکتانس
معایب بوتاکس مسپورت

طریقه استفاده از بوتاکس مسپورت

این نوع بوتاکس از راه تزریق داخل جلدی و یا داخل عضلات موضعی استفاده می شود البته نوع تزریق بستگی به موارد مصرف بوتاکس دارد. نکته قابل توجه این است که بوتاکس مصپورت نباید بصورت تزریق وریدی صورت گیرد. روش کار بدین صورت است که باید از یک سرنگ با محتوای ۵ میلی لیتر و با سر سوزن شماره ۱۹ استفاده گردد و در هنگام تزریق سر سوزن با زاویه ۴۵ درجه نگه داشته شود..

  سریعترین درمان بواسیر با بوتاکس هموروئید

دقت کنید از کشیدن محلول دارو در سرنگ و دوباره تخلیه کردن آن طوری که در محلول مورد نظر حباب ایجاد شود جلوگیری نمایید از طرفی از به شدت تکان دادن محتوای محلول خودداری گردد.

تزریق بوتاکس مسپورت هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟

بهترین منطقه برای تزریق بوتاکس مصپورت قسمت بالایی صورت می باشد. این نوع بوتاکس بهترین روش برای درمان خطوط اطراف چشم ها ، خط اخم و چین و چروک اطراف لب ها، چانه و گردن و همچنین چروک های روی پیشانی است. در مورد زمان مجدد تزریق، باید گفت این مساله بستگی به ناحیه تزریق و همچنین مقدار دوز استفاده شده دارد ولی به طور میانگین این تزریق هر ۳ تا ۶ ماه یکبار صورت می گیرد. قبل از تزریق حتما در مورد اصل بودن این بوتاکس اطمینان حاصل کنید تا عوارض جانبی به حداقل مقدار خود برسد.

 مزایای بوتاکس مسپورت

همه افرادی که بوتاکس تزریق می کنند به دنبال تزریق بوتاکس طبیعی هستند و دوست دارند چین و چروک های صورتشان به خوبی درمان شود ازاینرو در این قسمت به مزایای بوتاکس مسپورت نسبت به سایر روش های بوتاکس می پردازیم.

  • بهترین اثر در از بین بردن چین و چروک ها
  • درمان کردن برخی از میگرن های مزمن
  • کاهش بی اختیاری ادرار در بعضی از بیماری های ادراری
  • اثرات مثبت بر روی بهبود چشم و عضلات اطراف آن

معایب بوتاکس مسپورت

همه کسانی که بوتاکس تزریق می کنند سوال می پرسند که آیا بوتاکس عوارض دارد و همچنین عوارض تزریق بوتاکس در طولانی مدت چیست؟ در این قسمت به مشکلات احتمالی بوجود آمده بعد از تزریق بوتاکس می پردازیم.

  • ایجاد سردرد و علامت هایی شبیه به بیماری آنفولانز
  • افتادگی موقت و یا دائمی در قسمت پلک و همچنین ابرو
  • ایجاد ضعف عضلانی در قسمت بدن
  • عدم کنترل بر روی مثانه و ادرار
  • نافرم شدن لبخند
  • خشک شدن دهان
  • خشک شدن  چشم
  • بروز مشکلات در بینایی
  • به سختی غذا را بلعیدن
  • ایجاد مشکلات تنفسی
  7 نکته مهم برای مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی چیست؟

در صورت مشاهده هر گونه علامت از عوارض بالا هرچه سریع تر به پزشک مورد نظر خود مراجعه کرده تا پزشک اقدامات لازم را انجام دهد.

هزینه بوتاکس مسپورت

همانگونه که گفته شد  قیمت بوتاکس مصپورت از بوتاکس دیسپورت بیشتر است. علت این گرانی این است که این بوتاکس مخصوص آب و هوای ایران ساخته و در تولید آن از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی استفاده شده است.

با توج به اینکه مواد اولیه بوتاکس مصپورت از کشورهای خارجی تامین می شود بنابراین با تغییر قیمت دلار، هزینه این نوع بوتاکس نیز متغیر است.

یادتان باشد قبل از استفاده از بوتکس مسپورت حتما به تاریخ مصرف آن نگاه کنید زیرا در صورت گذشتن تاریخ، استفاده آن به خاطر مضر بودن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور مفصل در مورد بوتاکس مسپورت صحبت شد. تفاوت های زیادی در مورد بوتاکس مصپورت و بوتاکس دیسپورت وجود دارد به طوریکه بوتاکس مسپورت به دلیل بکارگیری از تکنولوژی جدیدتر در تولید آن دارای قیمت بالاتری نسبت به بوتاکس دیسپورت است. برای بکاربردن این بوتاکس جهت زیباتر کردن چهره و همچنین مطلع شدن با عوارض ها و گاهی هم حساسیت های ناشی از بوتاکس مصپورت، حتما قبل از تزریق  با پزشک خود مشورت کنید.

توصیه می‌کنیم برای انجام بوتاکس حرفه ای و بدون خطر، هر چه سریعتر از مشاوره تخصصی یک پزشک باسابقه در خصوص بوتاکس مسپورت استفاده نمایید. ما به شما مطب پوست و زیبایی دکتر شمس را پیشنهاد می کنیم. جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید: ☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس