مهمترین عوامل در هزینه تزریق ژل لب قلبی چیست؟

مهمترین عوامل در هزینه تزریق ژل لب قلبی

مهمترین عوامل در هزینه تزریق ژل لب قلبی


تزریق ژل لب قلبی

تزریق ژل لب قلبی یکی از انواع تزریقات ژل لب می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. همانطور که می دانید لب یکی از اجزای صورت است که بسیار به جذابیت فرد کمک می کند ولی متاسفانه برخی افراد دارای لب هایی نازک هستند و حتی اینگونه می توان گفته که به مرور زمان و با بالا رفتن سن، حجم لب کم شده و ارتفاع آن کاهش یافته و در نتیجه برجستگی آن کم می شود پس اینجاست که تزرق ژل لب به کمک ما می آید و باعث زیبایی صورت می گردد.

داشتن لب هایی حجیم و دلربا و جذاب یکی ازمعیارهای زیبایی صورت است که طرفداران زیادی هم برای خودش دارد. جهت حجیم کردن لب ها راههای زیادی وجود دارد، از جمله؛ تزریق فیلر، تزریق چربی، بوتاکس لب و جراحی. البته هر کدام از این راهها طرفداران خاص خود را دارد. در میان این راهها، تزریق ژل نیز جزو بهترین روش های برجسته کردن لب می باشد که دارای عوارض کم و مزایای فراوانی است.  فرم دهی لب در مدل های مختلفی از جله تزریق ژل لب عروسکی، تزریق ژل لب قلبی،  تزریق ژل لب طبیعی، تزریق ژل لب روسی و غیره صورت می گیرد. در این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس شما را با مدل تزریق ژل لب قلبی آشنا و نکات مربوط به آن را توضیح می دهیم. .

قیمت تزریق ژل لب مدل قلبی و باربی | دکتر چک
مهمترین عوامل در هزینه تزریق ژل لب قلبی

مدل های تزریق ژل لب

انواع مختلفی از تزریق ژل لب وجود دارد که با توجه به مدل صورت توسط پزشک با تجربه انجام می گیرد. این مدل ها بصورت زیر می باشد:

  • تزریق ژل لب قلبی
  • تزریق ژل لب طبیعی
  • تزریق ژل لب چاک دار
  • تزریق ژل لب روسی
  • تزریق ژل لب کره ای
  6 نکته در معرفی بهترین ژل لب طبیعی

سوال اینجاست که آیا در واقعیت هم این مدل تزریق ژل لب وجود دارد؟ در پاسخ می توان گفت بله البته نکته مهم اینجاست که هنگام تزریق نکاتی جهت زوایا، مقدار تزریق و غیره باید توسط پزشک رعایت شود و اینکه صرفا به این دلیل که این مدل لب به فلان شخص معروف آمده نباید زیبایی خود را فدا کنیم زیرا گاهی یک مدل لب برای فردی مناسب است و به فرد دیگر اصلا نمی آید و باعث عدم تناسب لب ها با صورت شده که متاسفانه منجر به عدم رضایت می گردد.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل قلبی

  • افرادی زیر ۴۰ سال
  • افرادی با صورت نسبتا لاغر
  • افرادی با صورت بیضی
  • افرادی که بر روی زیبایی لبخندشان تاکید دارند

نحوه تزریق ژل لب قلبی

تزریق ژل لب قلبی بسیار حساس است و بنابراین  باید حتما زیر نظر یک پزشک متخصص با تجربه صورت بگیرد.

در این روش بعد از تزریق ماده بی حسی، برای ایجاد فاصله قلبی شکل ، ژل هیالورونیک اسید، به آرامی و دقت فراوان در قسمت بالایی لب، تزریق می‌شود کوچکترین اشتباه سبب خراب شدن کار و در نتیجه تخلیه ژل لب می‌شود.

اگر مقدار تزریق ژل در لب بالایی، بیش‌ از حد نرمال شد جای هیچ نگرانی نیست زیرا با ماساژ دستی پزشک و تجربه وی این مساله قابل درمان است؛ بعضی وقت ها هم به خاطر یکسان سازی دو سمت لب، باید در لب پایینی تزریق ژل صورت گیرد که البته این مساله هم بسیار حساس است و باید در انجام آن نهایت دقت را به عمل آورد.

مراقبت های قبل و پس از تزریق ژل لب قلبی

در انجام تزریق ژل لب باید نکات بهداشتی رعایت گردد تا این مساله باعث بروز عفونت نشود. از این رو لازم است برای انجام این کار به یک یک مرکز معتبر مراجعه فرمایید. ماندگاری تزریق ژل لب قلبی حدود یکسال است و بعد از پایان این مدت نیاز به ترمیم مجدد می باشد. پس از تزریق ژل لب علائمی همچون تورم  یا کبودی ایجاد می شود که این مساله بسیار طبیعی است و با گذشت زمان از بین می رود. بعد از تزریق ژل لب قلبی از دست زدن و ماساژ دادن محل تزریق بپرهیزید. از قرار گرفتن در معرض نر مستقیم خورشید و همچنین گرفتن دوش آب گرم و سولاریوم و سونا خودداری نمایید. در صورت بروز تب و تنگی نفس به پزشک خود اطلاع دهید.

  3 نکته در تزریق ژل در پیشانی

هزینه‌ی تزریق ژل لب قلبی

درست است که تزریق ژل لب قلبی ظاهری آسان دارد ولی از ظرافت‌ و حساسیت‌ زیادی برخوردار است. گاهی این تزریق بدلیل سادگی در مراکز غیرتخصصی و با هزینه‌ی پایینی صورت می گیرد. اما در شرایط غیر بهداشتی با توجه به عوارض فراوان ناشی از تزریق ژل توصیه می‌شود این تزریق در مطب های تخصصی و توسط یک پزشک باتجربه انجام گیرد. هزینه‌ی تزریق ژل لب قلبی معمولا به موارد زیادی بستگی دارد از جمله مقدار ژل مورد استفاده و سن فرد و فرم لب او و همچنین دستمزد پزشک. در مجموع برای کسب اطلاعات کامل در این مورد می‌توانید با مطب پوست و زیبایی دکتر شمس در تماس باشید. خدمات مشاوره‌ی این مرکز برای کسانی که خواهان زیبایی و جذابیت هستند رایگان می‌باشد. پس از مشاوره و تعیین وقت لب‌های شما توسط پزشک این مجموعه بررسی می‌گردد و توضیحات لازم داده می شود.

تزریق ژل لب مدل قلبی یکی از خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس می باشد این کلینیک به عنوان یک کلینیک زیبایی برای رسیدن به چهره‌ای زیباتر شناخته شده است.☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس