۴ نکته اساسی در مورد مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو چیست؟

مهمترین نکات مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو چیست؟

مهمترین نکات مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو چیست؟


بوتاکس ابرو چیست؟

بوتاکس ابرو همانند دیگر روش های زیباسازی پوست مثل، تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق فیلر و لیفت صورت یکی از بهترین و ایمن ترین روش ها جهت از بین بردن چین و چروک پوست صورت و جوان سازی می باشد. همانطور که می دانید بدلیل حرکات زیادی که در روزمره درماهیچه های پیشانی و دورچشم وجود دارد به مرور زمان خطوطی بر روی پیشانی ایجاد شده و ابرو ها را دچار افتادگی می کند. بنابراین یکی از بهترین روش ها و سریع ترین متد ها جهت  از بین بردن این موضوع بوتاکس ابرو می باشد.

از مهمترین سوالاتی که مراجعه کنندگان ما در مرکز پوست و زیبایی دکتر شمس از ما می پرسند این است که بوتاکس ابرو چه تاثیری در بالا بردن ابروها دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم روش بوتاکس کردن ابرو از روش های عالی و بسیار موثرجهت لیفت ابرو ها می باشد بطوریکه همه متقاضیان بوتاکس ابرو بسیار از نتیجه کار رضایت داشته اند. در این روش ابروها بالا می رود و زیبایی بسیاری را به تزریق کننده اهدا می کند. .

آیا می دانید بوتاکس ابرو از چه موادی تشکیل شده است؟ سم بوتولینیوم برای از بین بردن چین و چروک پوست از مواد تشکیل دهنده بوتاکس می باشد که بی خطر است و به مقدار لازم در نقاط مختلف صورت تزریق می شود. علاوه بر بوتاکس ابرو، ماده حاوی بوتاکس را در محل های دیگری از جمله مو، پوست، زیر بغل و کف دست ( برای کنترل تعریق زیاد) تزریق می نمایند.

روش درمانی بوتاکس به این صورت است که پزشک با تزریق ماده حاوی بوتاکس، آن قسمت از صورت را که دارای چین و چروک می باشد به طور موقت فلج می نماید واینکار موجب رفع چروک برای مدتی می شود. توجه کنید تزریق بوتاکس ممنوعیت هایی نیز دارد مثلا افراد زیر هجده سال و بیماران قلبی و عضلانی و همجنین زنان باردار نباید از این روش استفاده کنند. در ان مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس ضمن معرفی بوتاکس ابرو، تضیحات مفید و جامعی را در مورد مزیت این روش ، مراقبت های بعد از تزریق و هچنین هزینه صحبت می کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  تزریق بوتاکس خط خنده
بوتاکس ابرو | هزینه بوتاکس ابرو و ماندگاری بوتاکس ابرو
مهمترین نکات مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو چیست؟

خصوصیات بوتاکس ابرو چیست؟

  • موقتی بودن اثر آن ( به طور متوسط بین ۳ تا ۶ ماه )
  • بدون درد بودن و عدم نیاز به بی حسی
  • نشان دادن نتیجه کار بعد از مدت ۳ روز
  • تشدید بودن اثرات بوتاکس در ۲ هفته ابتدایی پس از تزریق
  • اثرمند نبودن در رفع چروک های عمیق و استاتیک و پایدار
  • از بین بردن چین و چروک های کم و دینامیک همچون چروک های ایجاد شده در زمان اخم، خندیدن و گریه کردن

یادتان باشد که در هنگامی که هنوز اثرات تزریق قبلی باقی مانده نباید مجددا تزریق دوباره بوتاکس را انجام داد. از طرفی دیگر با تکرار این عمل نتایج مفیدتری را بدست می آورید زیرا در این هنگام بدلیل شل شدن و ضعیف شدن عضلاتی که منجر به چین و چروک می شوند به مرور زمان چروک ها از بین خواند رفت. از طرفی دقت کنید این تزریق را توسط یک پزشک با تجربه و مجرب انجام دهید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. از آنجایی که اثر بوتاکس در صورت آقایون زودتر از میان می رود بنابراین باید پیشنهاد می شود آقایون زودتر برای تزریق دوباره بوتاکس به مطب مراجعه کنند. .

اثر بوتاکس برای کسانی که اولین بار است این کار را تجربه می کنند حدود یک ماه به طول می انجامد و برای ماندگاری بیشتر باید این تزریق را به طور مستمر تکرار نمایند. طول عمر بوتاکس برای کسانی که مستمر این کار را انجام می دهند بین ۹ ماه تا یک سال افزایش پیدا می‌کند. بعد از تزریق بوتاکس ابرو مراقبت هایی لازم است که در ادامه بحث به آن می پردازیم.

  بهترین کاربرد تزریق بوتاکس بینی چیست؟

مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو

مصرف کردن مکمل زینک

برای جذب بهتر بوتاکس بهتر است از مکمل زینک استفاده نمایید. چون بوتاکس جزوی از خانواده آنزیم ها می باشد و وابسته به زینک است پس توصیه می شود برای هر چه سریعتر شدن جذب آن از مکمل زینک استفاده شود. طبق تحقیقات به عمل آمده زیتاز که یکی از ترکیبات زینک است با مصرف کردن آن  قبل از تزریق بوتاکس به مدت ۴ روز می‌توانید طول عمر نتایج را افزایش دهید.

استفاده از پماد رتین آ

در محل تزریق بوتاکس می توانید از پماد ریتن آ استفاده نمایید این کرم برای جلوگیری از پیری موثر است و نتایج تزریق بوتاکس را بهبود می بخشد.

دوری از نور مستقیم آفتاب

 علاوه بر آن که شما باید پس از تزریق بوتاکس از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب خودداری کنید انجام دادن فعالیت جسمانی سنگین نیز ممنوع می‌باشد.

 نور آفتاب منجر به زیاد شدن گردش خون شده و تجزیه بوتاکس سریعتر صورت می گیرد.

انجام ندادن فعالیت سنگین جسانی

تا ۲۴ ساعت از انجام ورزش سنگین بپرهیزید. اگر بعد از تزریق بوتاکس سریعا به ورزش بپردازید اثر گذاری بوتاکس بر روی بدنتان از بین می رود.

زیرا در این هنگام سرعت متابولیسم زیاد شده و در نتیجه اثرگذاری بوتاکس کم می‌شود

هزینه بوتاکس ابرو چقدر است؟

همانند سایر خدمات زیباییف هزینه بوتاکس ابرو نیز مشخص نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله موارد اثر گذار بر روی هزینه بوتاکس در زیر آورده شده است:

  • سن تزریق کنندگان بوتاکس ابرو
  • مقدار افتادگی ابرو
  • نوع پوست افراد تزریق کننده
  • دستمزد پزشک معالج

شما می توانید برای دریافت قیمت هر یک از انواع بوتاکس ابرو با مشاوران ما در مطب پوست و زیبایی دکتر شمس تماس بگیرید.

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس