ماسک مغناطیسی چیست؟ با بیان ۶ نکته مهم

ماسک مغناطیسی چیست؟

ماسک مغناطیسی چیست؟


ماسک مغناطیسی چیست؟

از سری دانستنیهای مراقبت روزانه پوست در مجله علمی پوست و زیبایی به موضوع ماسک مغناطیسی چیست؟ می پردازیم.

جهت مراقبت روزانه پوست ،ساخت این ماسک با استفاده از الگو برداری از روش های طب سنتی شرقی است ماسک مغناطیسی عملکردی شبیه به طب سوزنی در تحریک کردن پوست صورت دارد. روش ماسک مغناطیسی این است که یک سری نقاط خاص از پوست صورت را تحریک می کند. جالب این جاست نقاطی که توسط ماسک مغناطیسی تحریک می شود بسیار شبیه به نقاطی می باشد که در طب سوزنی هدف قرار میگیرد.

ماسک مغناطیسی چیست؟

ماسک مغناطیسی چیست؟

ماسک مغناطیسی صورت چطور عمل میکنه؟

همانطور که از نام این ماسک پیداست ماسک مغناطیسی در هنگام استفاده نقاط خاصی از صورت را هدف قرار داده و تحریک می کند. تحریک این نقاط باعث طراوت بیشتر پوست ، جلوگیری از چین و چروک پوست صورت و افتادگی های عضلات و پوست و همچنین مراقبت روزانه پوست موثر است. در واقع این ماسک ها دارای نوعی آهنربا هستند.

ماسک مغناطیسی دکتر راشل

از معروف ترین برندهای تولید شده این ماسک ها در مراقبت روزانه پوست ، ماسک مغناطیسی دکتر راشل است. این برند در حال حاضر در ایران نیز به راحتی در دسترس است و کمی جستجوی اینترنتی میتوانید آن را خریداری کنید.

خواص ماسک مغناطیسی چیست؟

این ماسک ها بنابر روش های طب سنتی شرقی نقاط خاصی از صورت را شبیه به طب سوزنی تحریک می کنند. طراوت پوست ، ضد جوش و درمان آکنه ، پاک کنندگی عمیق پوست ، کنترل چربی پوست از مهم ترین خواص ماسک مغناطیسی است. این ویژگی های باعث می شود یک پوست شفاف تر ، بدون چین و چروک و افتادگی داشته باشید.

  7 ترفند برای زیباتر شدن زنان مسن

نحوه استفاده ماسک مغناطیسی چیست؟

بعداز تمیز کردن پوست به مقدار کافی ماسک را روی صورت بمالید ۱۰ دقیقه طول میکشد تا شما احساس کنید کاملا به پوست نفوذ کرده و باعث سنگینی آن شده سپس کیسه پلاستیکی را با چاک دهنده بر روی آهن ربا قرار دهید تا کثیف نشود و بعد از بسته شدن کیسه ها از بخور استفاده نماید ، برخلاف ماسکهای دیگر از آب استفاده نکنید و در هفته دو بار از آهن ربا استفاده نمایید و آن را بر روی پوست خود عبور دهید.

مواد تشکیل دهنده ماسک مغناطیسی چیست؟

طبق بررسی هایی که انجام شده این ماسک ها از گل دریایی ، پودر آهن (مربوط به خاصیت مغناطیسی) ، پودر مروارید ، روغن جوجوبا ، موم زنبور عسل ، ویتامین C , کلاژن ، کره درخت روغن قلم ، عصاره گل رز سیاه استرالیایی است.

وجود داشتن این مواد در این ماسک ها باعث ساخت کلاژن های بیشتر پوستی شده و به پاک سازی پوست کمک می کند. از همه مهمتر این ماسک ها روشی بدون درد برای رفع چین و چروک ها می باشند.

ماسک مغناطیسی چیست؟

ماسک مغناطیسی چیست؟

قیمت ماسک مغناطیسی

در ادامه موضوع ماسک مغناطیسی چیست؟ باید صحبتی هم در مورد قیمت آن کرد.

در حال حاضر مارک های مختلفی از این ماسک های مغناطیسی در ایران موجود است که قیمت انواع مختلف این ماسک ها بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان می باشد.

تا حالا از این ماسک استفاده کردید؟ به نظرتون این ماسک چقدر میتونه به پوست صورتتون و مراقبت روزانه پوست کمک کنه؟

  5 نکته برای مراقبت پوست بعد بارداری را بدانید

لطفا نظرات خود را در این باره با سایت پوست و زیبایی در میان بگذارد. ما مشتاقاه منتظر نظرات شما هستیم.

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس