ویژگی‌های فیلر زیرچشم چیست؟

فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم چیست؟

سیاهی زیر چشم (یا تیرگی زیر چشم) و گودی زیر چشم به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و تزریق فیلر زیر چشم از جمله راه‌هایی است که باعث برطرف شدن این مسئله می‌شود. تیرگی زیر چشم‌ها (سیاهی زیر چشم) یا گودی زیر چشم باعث می‌شود تا صورت مثل قبل شاداب و باطراوت نباشد و کمتر زیبا به‌نظر برسید. بعضی‌ها برای رفع تیرگی اطراف چشم از کرم‌ها و لوازم آرایشی استفاده می‌کنند که آن هم متأسفانه ضرر خودش را دارد و در موارد باعث آسیب به پوست می‌شود. بنابراین بهترین راه برای برطرف کردن سیاهی اطراف چشم (تیرگی دور چشم) یا گودی زیر چشم تزریق فیلر زیر چشم است تا پوست شما دوباره جوانی و شادابی‌اش را به‌دست آورد. برای فیلر زیر چشم معمولن از ژل هیالورونیک استفاده می‌شود که مقادیر زیادی از انواع ویتامین، آنتی‌اکسیدان، اسیدهای آمینه و مواد معدنی در خود دارد. این ژل به‌طور طبیعی در بافت بدن انسان نیز هست و برای درمان بافت زیر چشم از آن استفاده می‌شود.

رفع تیرگی اطراف چشم

علل سیاهی زیر چشم ها

  • بعضی از افراد به‌صورت ژنتیکی پوست تیره‌ای دارند و گاهی این تیرگی فقط در ناحیه چشم و اطراف آن است. پف زیر چشم هم حتی گاهی عوامل ژنتیکی دارد و هیچ دلیل خاص دیگری ندارد.
  • کسانی که کم استراحت می‌کنند یا افرادی که خلاف ساعت فیزیولوژیک بدن می‌خوابند و بیدار می‌شوند هم دچار گودی چشم، پف چشم و تیرگی اطراف چشم می‌شوند.
  • کم‌آبی بدن، قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید به‌مدت طولانی و بدون مراقبت‌های پوستی سبب ایجاد سیاهی دور چشم و اطراف آن می‌شود.
  • گاهی‌اوقات سیاهی اطراف چشم عوامل تغذیه‌ای دارد و کسانی که رژیم غذایی مناسبی ندارند و مواد معدنی و مواد غذایی مناسبی به بدن آن‌ها نمی‌رسد به‌مرور دچار افتادگی یا سیاهی اطراف چشم و گودی چشم می شوند.
  • در بعضی از افراد گودی زیر چشم و تیرگی پوست زیر چشم ناشی از بیماری‌های زمینه‌ای از جمله بیماری‌های کبد است که نه‌تنها پوست زیر چشم بلکه پوست کل صورت را دچار تیرگی می‌کند. یا بیماری‌های مزمن معده که باعث می‌شوند زیر چشم به رنگ آبی روشن تغییر کند و به‌مرور روی کل پوست صورت نیز اثر می‌گذارد.
  • اختلال در قاعدگی به‌همراه کمبود استراحت در دوران قاعدگی هم می‌تواند باعث ایجاد سیاهی پوست اطراف چشم شود.
  بوتاکس بهتر است یا فیلر؟

تزریق فیلر زیر چشم چطور انجام می‌شود؟

تزریق فیلر زیر پوست چشم نه‌تنها سیاهی اطراف چشم و گودی زیر چشم را برطرف می‌کند، بلکه باعث رفع چین و چروک زیر چشم و رفع پف زیر چشم هم می‌شود. اما برای تزریق فیلر چشم حتماً باید با پزشک متخصص مشورت کنید و به هر مرکزی مراجعه نکنید. برای انجام این تزریق پزشک ابتدا اطراف چشم را پماد بی‌حسی می‌زند تا بیمار هنگام تزریق دردی احساس نکند. بعد با استفاده از انژکتورهای ظریف ژل را به زیر چشم شما تزریق می‌کند. این‌که چه میزان از این ژل باید تزریق شود را پزشک متخصص شما تعیین می‌کند. طوری که به تمام پوست زیر چشم به‌طور یکسان ژل‌رسانی شود و بعد از تزریق پزشک زیر چشم را کمی ماساژ می‌دهد.

بعد از تزریق فیلر زیر چشم

۵ مزیت تزریق ژل زیر چشم

۱- تزریق با بی‌حسی موضعی بدون این‌که به عروق و عصب‌های دور چشم آسیبی وارد شود.

۲- نتیجه‌بخش بودن بعد از فاصله‌ی کوتاهی بعد از تزریق ژل زیر چشم

۳- رفع تیرگی اطراف چشم و جوان‌سازی پوست زیر چشم

۴- ژل تزریق به چشم باعث کلاژن سازی در پوست زیر چشم می‌شود و از گودی زیر چشم جلوگیری می‌کند.

۵- دوام بالای تزریق زیر چشم

افرادی که نباید تزریق فیلر زیر چشم را انجام دهند:

  • زنان باردار یا شیرده
  • کسانی که  بیماریهای سیستم ایمنی مانند لوپوس، روماتیسم و سندرم نفروتیک دارند
  • افراد مبتلا به آسم  و حساسیت های شدید
  • کسانی که داروی آسیپرین یا وارفارین مصرف می‌کنند.
  • افرادی که سابقه سکته قلبی و مغزی دارند
  • افرادی که مبتلا به دیابت هستند و از انسولین استفاده می‌کنند
  • افرادی که بیماری قلبی دارند و تحت درمان هستند
  • کسانی که مشکلی در انعقاد خون دارند
  • کسانی که در ۶ ماه گذشته و یا ۶ ماه پیش رو قصد دارند اکوتان مصرف کنند یا حتی قبلاً اکوتان مصرف کرده‌اند
  • کسانی که پلاک دندان و دهان دارند
  • افراد دچار اختلات روانی و انتظارهای نابه‌جا
  چرا فیلر بینی؟

عوارض تزریق ژل زیر چشم یا فیلر زیر چشم

کبودی، تورم و التهاب محل تزریق ژل در بعضی از افراد دیده شده است. برای این‌که مطمئن باشید از برند خوبی برای این تزریق استفاده می‌شود و دچار کم‌ترین عارضه خواهید شد حتماً با پزشک متخصص ما آقای دکتر شمس با این شماره ☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎  تماس بگیرید و از ایشان مشورت بگیرید. در هر یک میلیون نفر ممکن است ۱۰ نفر دچار این حادثه در تزریق فیلر زیر چشم شوند که تصادفاً ژل به عروق خونی نفوذ کرده باشد که اخیراً برای برطرف کردن این مسئله از کانولا استفاده می‌کنند تا هیچ‌یک از عروق دچار پارگی نشوند ولی حتی‌المقدور قبل از تصمیم به هر کاری از یک مخصص مشورت بگیرید تا هم نتیجه‌ی بهتری بگیرید و هم عوارض را به حداقل برسانید.

فیلر  زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری فیلر زیر چشم خیلی به سیستم بدن فرد بستگی دارد و تا حدودی هم به نوع ژل تزریقی به پوست بستگی دارد ولی به‌طور متوسط تزریق فیلر زیر چشم بین ۶ تا ۱۸ ماه دوام دارد.

همان‌طور که گفته شد تزریق فیلر چشم کار ظریف، پیچیده و دقیقی است که حتماً باید تحت نظر پزشک متخصص زیبایی انجام شود تا هیچ گونه عارضه‌ی ناخوشایندی برای شما و پوست‌تان ایجاد نشود. چشم و پوست اطراف چشم از حساس‌ترین مناطق بدن هستند که در صورتی که به مراکز معتبر مراجعه نکنید ممکن است با عوارض جبران‌ناپذیری مواجه شوید و دیگر فرصتی برای درمان نداشته باشید. تزریق فیلر زیر چشم در مطب پوست و زیبایی دکتر شمس به شما این امکان را می‌دهد تا زیر نظر یکی از بهترین متخصص‌های پوست و زیبایی این تزریق را انجام دهید و بهترین نتیجه را با باباترین ماندگاری به‌دست آورید، بدون این‌که دردی احساس کنید. ارتباط با مطب دکتر شمس از طریق تلفن .☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ شما می‌توانید برای مشاوره در این خصوص به مطب پوست و زیبایی دکتر شمس نیز مراجعه فرمایید.

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس