مهمترین مزایا و معایب بوتاکس ناحیه تناسلی

مهمترین مزایا و معایب بوتاکس ناحیه تناسلی

مهمترین مزایا و معایب بوتاکس ناحیه تناسلی


اهمیت بوتاکس ناحیه تناسلی

بوتاکس ناحیه تناسلی یکی از انواع بوتاکس هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. معمولا افرادی این تزریق را انجام می دهند که در واژن خود مشکلات ناراحت کننده یا گاهی دردناک دارند. وقتی به ماهیچه های اطراف واژن فشار وارد می شود، اولین نشانه ای که فرد با آن روبرو می گردد بروز احساس درد و بی تابی است که بنابراین در این زمان افراد به دنبال راه حلی جهت درمان و رفع آن مشکل خواهند بود. روش های گوناگونی را پزشکان برای از بین بردن ناراحتی فرد تجویز می کنند.

اولین روش تجویز داروهای مسکن است و روش دیگر تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی می باشد. البته علاوه بر تسکین درد، تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی همانند دیگر روش های زیبایی همچون تزریق چربی، تزریق فیلر و تزریق ژل، جهت زیباسازی ناحیه تناسلی هم بکار می رود. در این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس شما را با موضوع تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی آشنا کرده و مزایا و معایب آن را به شما یادآور می شویم.

نتیجه تصویری برای Genital Botox
مهمترین مزایا و معایب بوتاکس ناحیه تناسلی

بوتاکس ناحیه تناسلی چیست؟

بوتاکس واژینال بسیار ساده و راحت بوده و نتایج آن به سرعت دیده می شود. برخی از بانوان دارای واژن های تنگی هستند که این مساله سبب ایجاد اثرات اسپاستیک در آنها می شود، از طریق تزریق بوتاکس این مشکل به طور کامل در طول زمان برطرف می شود.

  هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

در زمان تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی ابتدا ناحیه مورد نظر بی حس شده سپس تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های کوچکی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ واحد تزریق می گردد. بیشترین مقدار تزریق بوتاکس در عضله ورودی است زیرا این عضله کاملا سبب مسدود شدن راه نفوذ می شود.

همانند تزریق بوتاکس به چهره، این نوع تزریق نیز بطور سطحی انجام شده و در برخی افراد حتی نیاز به بی حسی وجود ندارد.گاهی برخی افراد بدلیل احساس ترسی که از تزریق واژینال دارند توسط پزشک متخصص بی هوش می شوند تا در طی عمل دچار احساس اضطراب و استرس نشوند.  

آیا اثرات تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی دائمی است ؟

یکی از سوالاتی که از متخصصان پرسیده شده بود این بود که آیا اثرات تزریق بوتاکس به ناحیه واژن دائمی است یا خیر. در پاسخ به این سوال گفته شد این تزریق که به نواحی مختلفی از عضله قسمت ورودی عضله واژن انجام می گیرد دارای ماندگاری متوسط حدود بین ۲ تا ۴ ماه به طول می انجامد و برای اثرات ماندگاتر باید تزریق دوباره صورت گیرد.

مزایای بوتاکس ناحیه تناسلی چیست؟

این یک روش بسیار مطمئن برای رفع مشکلات زنانگی است و دارای مزایای بسیاری می باشد.

مهمترین مزایای تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی بصورت زیر می باشد:

  • کوتاه بودن دوره نقاهت
  • داشتن عوارض کم
  • بسیار کم خطر بودن
  •  درد بسیار کم
  • کاهش دردهای پریود
  • ایجاد جذابیت در بانوان
  • افزایش اعتماد به نفس در بانوان
  • زیاد شدن انعطاف پذیری در ناجیه تناسلی
  • افزاریش میل جنسی با بهبود بخشیدن به روابط دو نفره
  آیا بوتاکس عوارض دارد؟

عوارض تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی چیست؟

لازم بذکر است اگر تزریق توسط پزشک متخصص انجام گیرد دارای امنیت بالا و خطرات بسیار کم است. در مورد معایب تزریق بوتاکس به این ناحیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به دلیل مشکل بی اختیاری در ادرار باید از تزریق بوتاکس در نواحی کناری مثانه و راست روده جلوگیری گردد
  • یکی از عوارض ناحیه مهبل، منقبض شدن در زمان انجام مقاربت جنسی می باشد
  • از دیگر عوارض، ایجاد درد در زمان معاینه ناحیه لگن می باشد

هزینه تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی چقدر است؟

همانند دیگر روش های زیبایی همچون تزریق ژل، تزریق چربی،هزینه تزریق بوتاکس نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • حجم بوتاکس تزریق شده در قسمت مهبل
  •  تجربه پزشک معالج
  • سابقه کلینیک درمانی
  • مقدار ناحیه مورد تزریق

بنابراین برای انجام تزریق بوتاکس ناحیه تناسلی به دلیل حساس بودن و داشتن خطرات احتمالی در این کار پیشنهاد می شود به کلینیک های باسابقه به همراه متخصصین مربوطه مراجعه شود زیرا یک اشتباه ممکن است شما را با هزینه های جبران ناپذیری مواجه کند. جهت مشاوره با خدمات زیبایی با مطب پوست و زیبایی دکتر شمس تماس حاصل فرمایید: ☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

.

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس