سریعترین درمان بواسیر با بوتاکس هموروئید

سریعترین درمان بواسیر با بوتاکس هموروئید

سریعترین درمان بواسیر با بوتاکس هموروئید


بوتاکس هموروئید چیست؟

بوتاکس هموروئید می تواند سبب برطرف کردن درد ناشی از جراحی برای بیماران دچار بواسیر شود. طبق مطالعات انجام شده احساس درد و ناراحتی در بیمارانی که مشکل بواسیر داشتند و در آنها تزریق بوتاکس هموروئید صورت گرفته نسبت به سایر بیماران که این تزریق را نداشته اند بسیار کاهش یافته است.

همانطور که می دانید بوتاکس سم بوتولینوم است که با تزریق کردن آن در زیر پوست، احساس فلج شدن عضلات و همچنین از بین رفتن چین و چروک برای مدت زمانی انجام می گردد. علاوه بر دیگر روش های زیباسازی پوست همچون تزریق فیلر، تزریق ژل، لیفت صورت شما از بوتاکس هم می توانید استفاده کنید. شما با تزریق بوتاکس علاوه بر داشتن ظاهری جوان تر ، یکسری درمان های دیگر را از جمله مشکل تعریق دست و پاها و همچنین درد ناشی از مشکلات ناشی از درد هموروئید را ازبین ببرید.

در این مورد باید بدانید که پزشک متخصص جهت از بین بردن احساس درد تزریق بوتاکس در اسفنکتر را انجام می دهد. این مساله مشکلاتی را نیز در بر دارد چون اگر به کرات تکرار شود باعث بروز بی اختیاری مدفوع می گردد. در این مقاله از مقالات سایت پوست و زیبایی دکتر شمس شما را با موضوع بوتاکس هموروئید و همچنین چندین نکته مهم دیگر آشنا می کنیم امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین اطلاعات را در این زمینه کسب کنید با ما همراه باشید.

نتیجه تصویری برای بوتاکس هموروئید
سریعترین درمان بواسیر با بوتاکس هموروئید

هموروئید چیست؟

ابتدا توضیح کوتاهی در مورد بیماری هموروئید می دهیم. همانطور که شنیده اید هموروئید بیماری است که به طور متوسط نیمی از مردم به آن مبتلا شده اند.  علائم و نشانه های اصلی این بیماری احساس درد به همراه خونریزی می باشدبا توجه به عدم وجود رشته های عصبی زیاد وجود هموروئید در داخل مقعد مشکلی ایجاد نمی کنداما این فقط تا زمانی است که هموروئید در قسمت خارجی مقعد دیده نشود.

  مهمترین عوارض و فواید تزریق بوتاکس گونه

در این هنگام در زمان دفع  درد و خونریزی آزاردهنده ای رویت می شود که در این صورت باید هرچه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه گردد تا قبل از ایجاد عوارض شدیدتر مشکل برطرف گردد  .

درد هموروئید دلایل بسیاری دارد از جمله چاقی زیاد، دفع مدفوع با فشار زیاد، مصرف کردن آب به میزان کم ، استفاده از مواد غذایی کم فیبر ،ایجاد یبوست در بارداری، طولانی نشستن ، استفاده از دستمال توالت ضخیم، مبتلا شدن به اسهال، و همچنین استفاده از مواد غذایی حاوی ادویه فراوان همگی در مبتلا شدن فرد به بواسیر دخیل می باشند. بنابراین یکی از راههای پیشنهاد در این مقاله برای رفع درد ناشی از این بیماری تزریق بوتاکس هموروئید می باشد.

علائم و نشانه های بیماری هموروئید

قبل از بررسی تزریق بوتاکس هموروئید بهتر است ابتدا با علائم این بیماری آشنا شوید و در صورت مشاهده کرد این نشانه ها به پزشک مراجعه کنید.

  • خونریزی ازقسمت مقعد
  • بی اختیاری در دفع مدفوع
  • دیدن خون در مدفوع فرد بیمار
  • ایجاد خارش در قسمت مقعد
  • ایجاد التهاب و تورم در قسمت مقعد
  • ایجاد برآمدگی در قسمت مقعد
  • بروز ترشح مخاطی پس از دفع مدفوع
  • بروز احساس درد شدید در موقع دفع ودفوع در ناحیه مقعد
  • انجام ناقص عمل مدفوع

درمان همروئید

مهمترین روش‌های درمان سریع درمان بواسیر، استفاده از بوتاکس هموروئید و لیزردرمانی است البته روش های دیگری نیز وجود دارد که در زیر به آن پرداخته شده است.

درمان با لیزر

  • جراحی با لیزر بسیار راحت تر از جراحی سنتی است و هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که نتوان این بیماری را با دارو و درمان خانگی درمان کرد.
  • درمان با لیزر از جمله قطی ترین و پیشرفته ترین درمانهای بواسیر است که باکمترین احساس درد و خونریزی صورت می پذیرد.
  • جهت عدم بروز هرگونه خطای پزشکی و ازبین نرفتن عضله کنترل کننده دفع ودفوع حتما این عمل توسط دکتر متخصص انجام بگیرد.
  5 نکته در مراقبت بعد از بوتاکس لب

بوتاکس هموروئید

بوتاکس یا سم بوتولینوم موجب فلج کردن عضلات بدن و از بین بردن درد در عضلات مقعد می شود. توجه داشته باشید که بوتاکس هموروئید بدون عارض نیز نمی باشد و امکان دارد موجب بی اختیاری در دفع شود. بنابراین برای انجام این کار حتما به یک متخصص مراجعه بفرمایید.

هموروئیدکتومی

این روش جراحی سنتی یا هموروئیکتومی با انجام  بی حسی یا بی هوشی صورت می پذیرد و برای درمان هموروئیدهای پیشرفته کاربرد دارد چون این عمل با درد و عوارض مختلفی همراه است بنابراین  به جز در مواردی محدود صورت نمی‌گیرد. لبته این روش بعد از انجام بوتاکس هموروئید و لیزر پیشنهاد می گردد.

استفاده از پماد

برای کاهش درد و درمان بواسیر می توان علاوه بر بوتاکس هموروئید از می توانید از کرم ها و یا پمادهای مخصوص استفاده کنید برای این کار پماد را جهت برطرف کردن خارش و درد بواسیر به محل مقعد بمالید در مواردی که پمادها دارای هیدروکورتیزون هستند از آنها بدون تجویز پزشک بیشتر از یک هفته استفاده نگردد.

سخن آخر

یکی از روش های سریع درمان هموروئید تزریق بوتاکس هموروئید می باشد. این عمل در عرض چند دقیق و بصورت سرپایی انجام می شود. در این روش حدود ۶۰ درصد از بیماران نیاز به تجدید دوباره تزریق هموروئید ندارند.

بوتاکس هموروئید سبب بی حس کردن منطقه مقعد شده و درنتیجه بیمار دیگر احساس درد و ناخوشی ندارد بعد از انجام این کار بیمار می تواند  به راحتی عمل دفع مدفوع را انجام دهد . جهت مشاوره در این مورد می توانید با دکتر شمس دکتر پوست تهران تماس حاصل فرمایید. ☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس