مهمترین نکات تزریق بوتاکس مژه

مهمترین نکات تزریق بوتاکس مژه

مهمترین نکات تزریق بوتاکس مژه


ژل بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس مژه از جمله مدل های تزریق بوتاکس است که طرفداران زیادی هم دارد. همانطور که در مقالات قبلی پوست و زیبایی دکتر شمس مطالعه کرده اید،  بوتاکس از سم بوتولیوم و جهت فلج کردن موقت عضلات استفاده می شود.

برای افرادی که نمی توانند جراحی انجام دهند تزریق بوتاکس بسیار پر طرفدارمی باشد. البته باید توجه کنید کنار تزریق بوتاکس روش های زیبایی دیگری همچون تزریق چربی، تزریق فیلر، تزریق ژل هم وجود دارد که بوتاکس بدلیل مزایایی که نسبت به دیگر روش ها دارد بسیار پرتقاضا می باشد.

 اثرات تزریق بوتاکس مهعمولا بین ۳ تا ۶ ماه به طول می انجامد و در صورت اربین رفتن اثر آن بهتر است که تجدید گردد. سوالی که خیلی مطرح است این است که آیا تزریق بوتاکس در مژه برای همه مناسب است یا خیر و یا هزینه تزریق بوتاکس مژه، مزایا و معایب آن چگونه است. با مطالعه این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس می توانید به اطلاعات  بسیار مفیدی در زمینه بوتاکس در مژه دست یابید. در ادامه به نکات قبل و بعد بوتاکس مژه می پردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نتیجه تصویری برای تزریق بوتاکس مژه
مهمترین نکات تزریق بوتاکس مژه

نکات قبل از تزریق بوتاکس مژه

در قبل از انجام دادن تزریق بوتاکس مژه موارد زیر را حتما در نظر بگیرید:

انتخاب بهترین متخصص در تزریق بوتاکس مژه یکی از مهمترین موارد انتخاب بهترین متخصص با تجربه و خبره می باشد. به یاد داشته باشید که به خاطر تزریق بوتاکس ارزان قیمت پیش هر فردی این کار را انجام ندهید. پزشکی را که بتواند بهترین درمان را بر روی صورت شما انجام دهد و آگاهی بسیاری بر روی آناتومی صورت جهت تزریق درست داشته باشد انتخاب کنید.  

  مهمترین عوارض بوتاکس حاملگی

بیان سوابق پزشکی

هنگامی که به پزشک برای تزریق بوتاکس مراجعه می کنید حتما سعی کنید اطلاعات کاملی را در مورد سابقه پزشکی خودتان برای پزشک بازگو نمایید مثلا اگر باردار هستید یا بیماری خاصی دارید یا از داروی ویژه ای برای بیماریتان استفاده می‌کنید حتما به پزشک خود بگویید.

خودداری از داروهای رقیق کننده خون

قبل از تزریق بوتاکس از مصرف رقیق کننده های خون مثل آسپرین، روغن ماهی، چین سینگ اجتناب کرده تا بعدا به کبودی پوست دچار نشوید.

بیان انتظارات خود از تزریق بوتاکس مژه

گاهی شما تزریق بوتاکس بصورت طبیعی را می پسندید در حالیکه پزشک معالج شما هدفش تزریق بوتاکس در حالت داشتن صورتی یخ زده و غیرطبیعی است و بنابراین باید قبل از تزریق بوتاکس اطمینان حاصل کنید که شما و پزشک معالجتان دارای اهداف یکسانی می باشید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس مژه

مراقبت از بوتاکس بعد از تزریق آن بسیار با اهمیت است و حتی با خود تزریق بوتاکس برابری می کند. برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است که این نکات به خوبی مدنظر گرفته شود.

لمس نکردن محل تزریق بوتاکس

از نکات مهم بعد از تزریق بوتاکس لمس نکردن محل تزریق است.

ماساژ ندادن محل تزریق بوتاکس

برای اینکه ماده حاوی بوتاکس به دیگر قسمت حرکت نکند تا ۲۴ ساعت از ماساژ دادن این ناحیه خودداری نمایید.

پرهیز از استعمال الکل

پرهیز از انجام فعالیت سنگین بدنی

پرهیز از لایه برداری های متداول همچون میکرودرم

مهمترین نکات تزریق بوتاکس مژه

فوائد بوتاکس مژه

بوتاکس زدن مژه دارای فوائد زیادی است که در ادامه به آن می پردازیم.

  • تقویت کننده مژه
  • درمان کننده مژه
  • افزایش رشد مژه
  • مکمل لمینت مژه
  مهمترین مزایا و معایب بوتاکس ناحیه تناسلی

عوارض بوتاکس مژه

اگر بوتاکس در مژه در مراکز پزشکی وتوسط یک پزشک متعهد و باسابقه انجام شود عوارض جانبی خاصی نخواهد داشت.

بوتاکس مژه در بارداری

در کل بدلیل استرس وارد شده از چگونگی نتایج حاصل از تزریق بوتاکس، و همچنین عدم اطلاع از عوارض برجای مانده بر روی جنین ، به هیچ عنوان در بارداری تزریق بوتاکس بر مژه و یا هر نوع دیگر بوتاکس پیشنهاد نمی شود.

چه کسانی نمی توانند بوتاکس مژه کنند

همانند دیگر روش های زیباسازی پوست، همچون تزریق چربی، تزریق ژل و غیره برخی افراد مجاز به استفاده از تزریق بوتاکس نیستند این افراد شامل گروههای زیر می باشند:

  • خانم های باردار و مادران شیرده
  • افرادی که به بیماریهای سیستم عصبی یا عضلانی دچار هستند
  • افرادی که دچار تبخال و یا عفونت در ناحیه تزریق هستند
  • افرادی که از دوزهای بالای داروهای انعقاد استفاده می کنند.

هزینه بوتاکس مژه

هزینه تزریق بوتاکس بر مژه همانند دیگر روش های زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و از قبل قابل محاسبه نیست این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • سن بیمار
  • مقدار مواد تزریق شده
  • نوع مواد تزریق شده
  • دستمزد پزشک

کلام آخر

تزریق بوتاکس مژه همانند روش های دیگر زیبایی از طرفداران خاص خود برخوردار است.  این روش جهت زیباسازی مژه و تقویت آن بکار برده می شود. این روش به دلیل حساسیتی که به دنبال دارد باید توسط یک پزشک حاذق و و باتجربه بر روی مژه صورت گیرد. ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت مشاوره در مورد این تزریق به کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس پزشک مراجعه نمایید. جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید:☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس