هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای


بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

بوتاکس چشم گربه ای یکی از انواع بوتاکس گوشه چشم است که موجب کشیدگی چشم می شود. همانطور که از مقالات قبلی از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس آموختید، بوتاکس نوعی سم است اما امروزه کادر قوی پزشکی از آن به عنوان  دارو نیز استفاده می‌کنند. جهت برطرف کردن چروک اطراف چشم راههای مختلفی وجود دارد از جمله: تزریق ژل، تزریق چربی، لیفت صورت ، تزریق فیلر و همچنین تزریق بوتاکس. بوتاکس چشم انواع مختلفی دارد، مثلا بوتاکس گوشه چشم، بوتاکس کنار چشم، بوتاکس زیر چشم ، بوتاکس گودی زیر چشم.

یکی از متداول ترین روش های بوتاکس برای کشیدگی چشم ها و در واقع لیفت صورت در اطراف چشم است که به بوتاکس چشم گربه ای رایج شده و طرفداران زیادی از جمله  خانم ها را جذب کرده است در این مقاله ما به این نوع تزریق بوتاکس می پردازیم و در مورد چگونگی تزریق و همچنین هزینه آن نیز صحبت می کنیم. برای رعایت یک سری نکات مهم و اطلاعات راجب این موضوع این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس را دنبال کنید

تزریق بوتاکس در خطوط پنجه کلاغی دور چشم - کلینیک ونک
هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

کاندیدای مناسب بوتاکس مدل چشم گربه ای چه کسانی هستند؟

در این قسمت در مورد افرادی که کاندیدای مناسبی برای تزریق این نوع بوتاکس هستند صحبت می کنیم.

  • افرادی که چین و چروک هایی در قسمت پیشانی خود دارند
  • افرادی که حالت افتادگی در چشم خود دارند
  • افرادی با  چشم هایی همیشه خستگه و یا ناراحت

این افراد می‌توانند برای از بین بردن حالت های بالا از تزریق بوتاکس مدل چشم گربه ای استفاده کنند . توجه کنید این روش تزریق،  بیشترین اثر را به عنوان بوتاکس چشم و ابرو، در زمان افتادگی ابرو ها دارد.

  7 نکته مهم برای مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی چیست؟

فوائد بوتاکس چشم گربه ای

در این قسمت به طور مفصل در مورد فوائد بوتاکس مدل چشم گربه ای صحبت می کنیم. در ابتدا باید به این موضوع اشاره‌ کنیم که تزریق بوتاکسی که برای لیفت چشم در دو روش انجام می‌شود روش اول انجام جراحی پلک بالا و روش دوم که آسان ترین و کم دردسر ترین روش می باشد بکاربردن نخ های لیفتینگ است. روش دوم هم به صرفه تر هست و هم سریع. بطوریکه این روش در کمتر از یک ساعت لیفت چشم ها یا به اصطلاح همون بوتاکس مدل چشم گربه ای بدون درد  انجام می‌شود زیرا با بی حسی موضعی ای  که در قسمتی از صورت انجام می‌شود همراه است و همچنین از سوزن هایی ظریف و با گیج های با شماره های بالا که جزو نازک ترین سوزن های هستند این عمل صورت می‌گیرد و نخ ها و سوزن های آن بسیار تمیز و استریل شده هستند و موجب آلودگی و وارد شدن میکروب ها به داخل پوست نمی‌شوند  و همین طور نیازی به بریدگی و یا برش و بخیه به هیچ عنوان ندارد و نخ ها به طور کامل فیکس می‌شوند و امکان جا به جایی آنها وجود ندارد.

محل تزریق بوتاکس چشم گربه ای

محل تزریق  بوتاکس های چشم گربه ای بدلیل انجام شدن لیفت ها در کناره های چشم می باشد و نخ ها به سمت بالا کشیده می‌شود و در یکجا ثابت می‌شوند.

زمان ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای

مدت ماندگاری بوتاکس مدل چشم گربه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال میزان افتادگی چشم ها یا ابروها و یا جنس و مارک نخ استفاده شده برای این عمل .اما معمولا مدت استاندارد آن بین ۴ تا ۶ ماه است و پس از آن جذب پوست می‌شود و دوباره برای تمدید آن باید به پزشک خود مراجعه کنید این روش مدرن و جوانساز بسیار زیاد شده و باید در انتخاب پزشک و کلینک معتبر دقت نمود .

  آیا بوتاکس عوارض دارد؟

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

هزینه این نوع بوتاکس همانند دیگر بوتاکس ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله؛ حساس بودن محل تزریق بوتاکس دور چشم، مقدار چین و چروک اطراف چشم، مقدار مواد تزریقی، دستمزد پزشک معالج. بنابراین هزینه بوتاکس مدل چشم گربه ای برای هر فردی متفاوت است و بستگی به موارد ذکر شده دارد. شما می توانید ضمن مراجعه به مطب پوست و زیبایی دکتر شمس از مقدار هزینه دقیق این کار مطلع شوید .

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد بوتاکس یک نوع داروی تزریقی است که با فلج کردن بخشی از صورت باعث از بین رفتن چین و چروک های آن قسمت می شود و از ترفند های سریع و مدرن است که به تازگی طرفداران زیادی رو جذب کرده که شاید یکی از آنها شما باشید.

 در این مطلب در مورد بوتاکس چشم گربه ای که طرفداران زیادی در بین افراد دارد صحبت کردیم و ضمن بیان تعریف آن به مزایا معایب بوتاکس مدل چشم گربه ای و همچنین هزینه این نوع بوتاکس اشاره کردیم. پیشنهاد می کنیم برای انجام این نوع بوتاکس حتما به یک متخصص و پزشک حاذق و با تجربه مراجعه بفرمایید تا ضمن اطمینان از مواد اولیه سالم و زمان دار، این کار را در محیطی بهداشتی و زیر نظر پزشکی مسئول و ماهر انجام دهید.

ما به شما کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس را معرفی می کنیم. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با این تلفن تماس بگیرید:☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس