اصلاح خنده با تزریق بوتاکس لبخند لثه ای

بهترین درمان بوتاکس لبخند لثه ای

بهترین درمان بوتاکس لبخند لثه ای


بوتاکس لبخند لثه ای

بوتاکس لبخند لثه ای برای درمان لبخند افرادی کاربرد دارد که قسمت زیادی از لثه آنها در زمان لبخند زدن نمایان می شود. خوشبختانه این مشکل به راحتی و به طور موثر توسط تزریق سم بوتاکس رفع می شود. تزریق بوتاکس لبخند لثه ای  با کاهش فعالیت ماهیچه‌ای در قسمت بالای لب موجب اصلاح لبخند و نمایان شدن لثه می گردد.

روش درمان لبخند لثه ای به دو صورت تزریق بوتاکس و انجام جراحی میسر است. در این میان تزریق بوتاکس و تزریق ژل بدلیل راحتی کار و ارزان بودن دارای طرفداران زیادی است. در کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس با کمک تزریق بوتاکس طرح لبخندشما به آسانی اصلاح می گردد. در این مطب با کمک کردن تزریق بوتاکس عضلات بالا برنده ی لب شل شده و این امر باعث نمایان شدن کمتر میزان لثه در هنگام لبخند می شود. البته اگر موارد حادتر باشد و یا فرد مشکل فک داشته باشد می توان از جراحی کمک گرفت..در ادامه مطالبی را در مورد علت ایجاد و درمان لبخند لثه ای آورده ایم. ما را در این مقاله از مقالات سایت پوست و زیبایی دکتر شمس همراهی کنید.

درمان و اصلاح لبخند لثه ای با تزریق ژل و بوتاکس و جراحی لب و فک
بهترین درمان بوتاکس لبخند لثه ای

علل ایجاد لبخند لثه ای

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راههای درمان مشکل نمایان شدن لثه در زمان لبخند است.

پیدا شدن لثه در هنگام لبخند، می تواند علت های گوناگونی داشته باشد از جمله این علت ها در زیر آورده شده است:

مشکلات لب


بیش ار حد متحرک بودن لب بالا
به طور طبیعی در هنگام لبخند زدن لب بالا حدود ۸ میلی متر جابجا می شود ولی در افرادی که لبخند لثه ای دارند ای مقدار حرکت بیشتر است بطوریکه در زمان لبخند زد بافت لثه آشکار می گردد

  بهترین کاربرد تزریق بوتاکس بینی چیست؟


کوتاه بودن لب بالا


گاهی با وجود نرمال بودن اندازه استخوان فک بدلیل کوتاه بودن لب بالا، لثه ها در هنگام لبخند نشان داده می شوند.



بلند بودن استخوان فک بالا


یکی از دلایل عمده لبخند لثه ای، بلند بودن استخوان فک بالاست این مساله باعث می شود در زمان لبخند لثه مشاهده گردد.

چه کسانی کاندیدای تزریق بوتاکس لبخند لثه ای می باشند؟

یکی از سوالات متداول در بحث بوتاکس این است که چه کسانی نمی توانند بوتاکس کنند و یا بوتاکس عواض دارد یا خیر. باید بگوییم در این مورد حتما باید پزشک تصمیم بگیرد که تزریق بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر.  در این میان پزشک ابتدا با بررسی سوابق پزشکی و پرسیدن سوالات متداول در این زمینه به شما می گوید آیا برای انجام بوتاکس لبخند لثه ای مناسب هستید یا خیر. در این زمان شما باید هرگونه مشکل پزشکی و یا سابقه حساسیت را با پزشک خود در میان بگذارید. از جمله افرادی که نمی توانند بوتاکس کنند بصورت زیر می باشند:

  • افرادی که دچار ضعف عضلات و سستی ماهیچه های صورت هستند
  • افرادی که به مواد بوتاکس حساسیت دارند
  • افرادی که جراحی داشته اند و یا در آینده قصد انجام جراحی دارند
  • زنان باردار، شیرده و یا خانوم هایی که قصد بارداری دارند

مزایا و فواید بوتاکس لبخند لثه ای

مزایای بوتاکس برای اصلاح لبخند لثه‌ ای می‌تواند به صورت زیر است:

  • سرعت عمل در انجام بوتاکس
  • عدم نیاز به زمان استراحت طولانی
  • استمرار نتایج تا ۴ ماه
  • امکان تزریق مجدد بعد از ازبین رفتن اثرات بوتاکس

عوارض بوتاکس لبخند لثه ای

تزریق بوتاکس همانند تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق فیلر و دیگر روش های زیبایی دارای عوارضی می باشد البته این عوارض بصورت موقت و طبیعی می باشند. از جمله عوارض متداول تزریق بوتاکس به شرح زیر می باشد:

  • ایجاد قرمزی و تورم
  • ایجاد کبودی در ناحیه تزریق
  • شل شدن موقت عضلات مجاور

این تزریق می تواند بطور موقت سبب شل شدن عضلات کناری محل مورد نظر شود ولی این بعد از ۴ ساعت با  ماساژ نواحی تحت درمان قابل پیشگیری و رفع است.

  بررسی 5 آیتم در هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت 2021

درمان لبخند لثه ای

ابتدا جهت درمان و اصلاح لبخند لثه ای باید دلیل و ریشه این مشکل را بدانیم.

اگر علت لبخند لثه ای بالا بودن لب بالا بصورت زیادی باشد با کمک تزریق بوتاکس بطور موقت این مشکل حل می شود.

دلیل دیگر این مشکل ناشی این است که عضلات بالا برنده لب بالا بسیار تحرک دارد . در این حالت نیز با تزریق بوتاکس می توان به اصلاح لبخند لثه ای فائق آمد. در این روش با کمک تزریق بوتاکس عضلات شل می شوند . این کار باعث اصلاح لبخند لثه ای و زیباتر کردن  شما می گردد.

فرایند تزریق بوتاکس

در روش تزریق بوتاکس لبخند لثه ای، مقداری تزریق شل کننده که مخصوص چین و چروک است را به  نواحی بالای لب تزریق می نمایند این کار علاوه بر رفع چروک های اطراف لب سبب اصلاح خنده لثه ای می شود. این درمان بسیار راحت و بی خطر است و شما می توانید نتایج آن را سریعا بعد از تزریق مشاهده نمایید.

پس از تزریق بوتاکس

در این روش ۱ تا ۲ عدد تزریق انجام می شود و زمان انجام کار بسیار کوتاه و حدود ۱۵ دقیقه است. این تزریق بدون درد است و پس از انجام آن میزان کمی تورم، قرمزی در محل تزریق بوجود می آید که پس از چند روز از بین می رود.

نتیجه گیری

بدلیل دائمی نبودن اثرات تزریق بوتاکس لبخند لثه ای می توان هر ۴ ماه یکبار این تزریق را تکرار نمود. برای رفع مشکل لبخند لثه ای ابتدا باید علت آن را دانست بنابراین قبل از هر کاری اول باید به یک پزشک متخصص و مجرب مشورت کرد. عدم استفاده از بوتاکس قلابی، تزریق بوتاکس عالی و همچنین تزریق بوتاکس به صورت طبیعی از خصوصیات بارز یک پزشک با تجربه است. بنابراین ما برای این کار مطب پوست و زیبایی دکتر شمس را به شما پیشنهاد می کنیم. جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید:☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس