مهمترین عوارض و فواید تزریق بوتاکس گونه

مهمترین عوارض و فواید تزریق بوتاکس گونه

مهمترین عوارض و فواید تزریق بوتاکس گونه


تزریق بوتاکس گونه

امروزه تزریق بوتاکس گونه یکی از روش های معمول و پرطرفدار و بی خطر برای زیبایی و برجستگی و جوانی  پوست و صورت می باشد، که قالبا برای زاویه دار کردن گونه ها استفاده می شود. به طور کلی بوتاکس گونه یک راه درمانی برای افتادگی صورت و جوانی می باشد و جالب است بدانید تزریق  بوتاکس  تنها برای زیبایی  نمی باشد و آن را برای درمان درد میگرن و درمان عرق کردن دست ها و بدن نیز استفاده می کنند. البته راههای دیگری نیز برای برجسته کردن گونه ها وجود دارد از جمله تزریق چربی، تزریق فیلر، تزریق ژل و انجام دادن جراحی. ولی بدلیل مزایای خاصی که بوتاکس دارد خیلی از افراد از این روش برای برجسته کردن گونه های خود استفاده می نمایند.

دلیل محبوبیت بالای این روش موجب سو استفاده برخی سود جویان شده و دریافت هزینه های بسیار پایین اقدام به انجام این عمل کرده اند که در چنین مواردی باید بسیار با دقت رفتار کرد زیرا استفاده از برندهای بی کیفیت بوتاکس ممکن است نه تنها نتایج خوبی به همراه نداشته باشد بلکه باعث بروز مشکل های فراوان و عوراضی جبران ناپذیر و بهای سنگین به همراه داشته باشد. این مقاله از جمله مقالات سایت پوست و زیبایی دکتر شمس می باشد امید است با مطالعه مقاله حاضر بتوانید اطلاعات فراوانی در این زمینه بدست آورده و بهترین مکان را برای بوتاکس گونه انتخاب نمایید.

بوتاکس گونه‌؛ همه چیز در مورد اثرات و روش تزریق بوتاکس – زیباشین
مهمترین عوارض و فواید تزریق بوتاکس گونه

کاربردهای تزریق بوتاکس گونه

شاید برای شما هم سوال شده باشد که بوتاکس چیست و برای چه  مواردی استفاده می شود. بوتاکس، یک ماده ی پروتئینی  که از سم یک نوع باکتری به نام بوتولینوم تولید می شود تا که با استفاده از آن سوخت و سازهای عضلانی در آن نقطه توقف پیدا کند و مشکلات پوستی را از بین ببرد، که یکی از پر کاربردترین و بی خطر ترین آن برای گونه قابل استفاده است.

نحوه تزریق بوتاکس گونه

روش های معمول برای شروع تزریق بوتاکس گونه ابتدا با نظر پزشک متخصص و مربوطه ۱تا ۲ واحد بوتاکس شرکتی و معتبر به ناحیه مربوطه تزریق میشود و پس از آن ۱۵ تا ۳۰ با معاینه پزشک  متخصص و ارزیابی آن ناحیه مقدار تزریق افزایش پیدا می کند .

  4 نکته اساسی در مورد مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو چیست؟

عوارض و فواید بوتاکس گونه

تزریق بوتاکس گونه قالبا تنها برای از بین بردن چین و چروک خط های روی صورت نمی باشد بلکه:

زاویه دار کردن صورت و چهره

 چهره و صورت افراد دارای انواع مختلفی می باشد که رایج ترین آن ها صورت های مربعی و بدون زاویه است که موجب کاستن زیبایی صورت می شود که با تزریق بوتاکس گونه می توان علاوه بر زاویه زاویه دار کردن آن چانه و فک  هم کوچک تر به نظر بیاید و باعث جذابیت بیشتر شود.

از بین بردن افتادگی گونه

با بالا رفتن سن افراد چربی و پروتئین های سطح پوست از بین می رود که این امر باعث می شود گونه های شما از حالت طبیعی خارج شود ،همینطور شما می توانید با تزریق بوتاکس گونه باعثتغییر این اتفاق و تحرک عضلات گونه را کم و متوقف کنید.

خوش فرم شدن صورت

تزریق بوتاکس گونه برای افرادی که کمی لاغر تر و دارای صورتی بدون فرم و شکل می باشند هم توصیه می شود تا از این مسئله رهایی و صورتی پر تر و خوش فرم تر داشته باشند.

مهم است تصوری که تزریق بوتاکس گونه دارید واقع گرایانه باشد و این را بدانید که تمام چین و چروک های پوستتان را از بین نمیبرد و روی چروک هایی تاثیر دارد که در نتیجه حالت های صورت خودش را نشان میدهد و چروک های دیگر با استراحت مناسب و حالات خواب مناسب بهبود پیدا می کند. البته بوتاکس گونه عوارض خاص خود را دارد به عنوان مثال عدم تقارن ، ایجاد تب ، داشتن حساسیت فرد به مواد تزریق شده و غیره. بنابراین پیشنهاد می کنیم جهت انجام این کار حتما به پزشک متخصص و باتجربه مراجعه شود.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر | مقالات جراحی پلاستیک
مهمترین عوارض و فواید تزریق بوتاکس گونه

نظر پزشکان و متخصصان سازمان بهداشت جهانی  

 قطعا برای شما هم سوال است که این تزریق بوتاکس و سایر روش های زیباسازی پوست چه عوارضی می تواند داشته باشد و نظر پزشکان صاحب نظر و سازمان های بهداشت جهانی در این مورد چیست؟ به طور کلی این تزریق مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بوده و استفاده درست و بهداشتی از آن بدون عوارض می باشد.

  10 مورد از معایب بوتاکس مسپورت

نکته:البته بهتر است بدانید که این تزریق به صورت همیشگی نمی باشد و طی بازه ی زمانی مشخص نسبت به افراد مختلف باید تمدید و تزریق شود و مهم تر از آن استفاده درست و تهیه بوتاکس معتبر و قابل تایید هم از دیگر کارهای مهم و واجب می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس گونه

  تزریق بوتاکس در ۲ تا ۳ روز اول به خوبی در صورت شما نمایان می شود و شما باید در یک ساعت اول بعد از تزریق بوتاکس که عمل جذب در صورت انجام می شود در حالت نشسته بمانید و فعالیت نکنید همچنین در ۴ ساعت اول بعد از تزریق در حالت خوابیده قرار نگیرید و به هیچ عنوان به ناحیه تزریق دست یا فشار وارد نکنید تا تاثیر بخشی آن بیشتر و شما دارای صورت برجسته تر شوید.

اگرچه مدت ماندگاری این نوع بوتاکس بر روی گونه بین ۱ سال تا یک سال و نیم است ولی در عوض عوارضی چون گلوله شدن،عفونت و جابه جاییرا ندارد.اما در زمان های گذشته به میزان فراوان قابل مشاهده بود که در حال حاضر بوتاکس های استاندارد دارای این عوارض نمیباشند و منسوخ شده اند و بوتاکس های جدید که قابل جذب هستند جایگزین مناسب آن ها شده است.

همچنین تزریق بوتاکس گونه میتواند روی ناحیه دیگر اثر بگذارد.به طور مثال تزریق بوتاکس بر روس گونه شما انجام پذیرد میتواند رو چشمان و زاویه صورت شما تاثیر زیادی بگذارد.و ممکن از در ابتدای تزریق احساس کشش زیادی کنید .پس باید به نکات قبل و بعد تزریق به خوبی توجه کنید و از رقیق کننده استفاده کنین تا کبودی آن کم شود .

هزینه تزریق بوتاکس گونه

علاوه بر هزینه های محلول مناسب و استاندارد شما باید هزینه پزشک و کلینیک را پرداخت کنید .اما به دلیل این که عمل تزریق بوتاکس به صورت سرپایی و خیلی سریع انجام می پذیرد هزینه آن کم می باشد .البته حائز همیت است که حتما پیش متخصص کار مراجعه شود و درباره ی محلول با دکتر و پزشک مشاوره شود. ما به شما کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس را پیشنهاد می کنیم جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید: ☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس