مهمترین مزایا و معایب تزریق ژل لب عروسکی

مهمترین مزایا و معایب تزریق ژل لب عروسکی

مهمترین مزایا و معایب تزریق ژل لب عروسکی


تزریق ژل لب عروسکی

تزریق ژل لب عروسکی یکی از مدل های تزریق ژل لب می باشد ک طرفداران خاص خود را دارد. در این مدل تزریق ژل لب به شکل مدل عروسکی یا باربی صورت می گیرد. هر فردی علاقه دارد که لب هایی جذاب و حجیم داشته باشد. افرادی هستند که با داشتن  لب های باریک و نافرم آرزوی داشتن لب هایی زیبا را دارند امروزه با صرف هزینه مناسب و با استفاده از روش های معمول می توان به این آرزو دست یافت.

افراد معمولا می خواهند ظاهرشان خاص و ویژه باشد  و جهت رسیدن به این هدف از روش های مختلف و کاربردی استفاده می کنند از جمله این روش ها برای بزرگ کردن لب، تزریق ژل، تزریق فیلر، تزریق بوتاکس لب، تزریق چربی به لب و در نهایت جراحی می باشد. در این میان روش تزریق ژل لب دارای مزیت های خاصی است.

بطوریکه اگر فرد رضایت کافی از تزریق نداشته باشد به راحتی می تواند با تزریق ساده ای که مملو از آنزیمی خاص است حالت لب ها را بصورت قبل برگرداند.مواد تشکیل دهنده ژل، هالورونیک اسید می باشد و دارای ماندگاری ویژه ای است و بستگی به نوع ژل ( کم دوام، متوسط و بادوام) بعد از مدتی جذب بدن شده و اگر فرد تمایل داشت می تواند دوباره بعد از این مدت تزریق مجدد انجام دهد. در این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس شما را با مدل تزریق ژل لب عروسکی و همچنین معایب و مزایا، ماندگاری آن آشنا می کنیم .

نکات تزریق ژل لب از 0 تا 100 با 70 درصد تخفیف هزینه تزریق ژل لب در مشهد -  زیبا جراح
مهمترین مزایا و معایب تزریق ژل لب عروسکی

تزریق ژل لب عروسکی

افرادی هستند که به اشتباه براین باورند که تزریق ژل لب عروسکی صورت  آنها را شبیه به عروسک می کند. در حالیکه این تصور غلط است و شما برای رسیدن به نتایج مطلوب باید برای رسیدن به شکل باربی و عروسک سایرعمل های زیبایی را نیز انجام دهید. این را در نظر داشته باشید ک با تصور اشتباه صورت زیبای خود را که شاید قبل از تزریق حتی جذاب تر از یک باربی باشد، از بین ببرید.

  بیان 4 نکته در معرفی تزریق ژل لب چاکدار

درست است که چهره شما با تزریق ژل لب عروسکی تغییر می کند ولی نباید این تزریق به اندازه ای زیاد باشد که چهره شما را به کل عوض کند. وظیفه ی پزشک متخصص برای زیبا شدن چهره، بررسی مدل بینی، گونه و دیگر اجزای صورتتان می باشد. برای از بین رفتن درد در ناحیه تزریق، پزشک ابتدا نوعی بی حسی موضعی انجام می دهد.بعد از بی حسی نوبت تزریق ژل لب می باشد. پس از اینک تزریق ژل انجام شد.

پزشک در صورت خونریزی حین و بعد از تزریق کیسه ای مملو از کمپرس یخ را بر روی لب های شما قرار می دهد تا درد و تورم آن کاهش یابد. دقت کنید پس از اتمام کار پزشک به هیچ عنوان از رژلب و یا هرگونه لوازم آرایشی جهت جلوگیری از بروز عفونت  استفاده نشود.

دو اشتباه رایج در تزریق ژل لب عروسکی

  • تزریق مقدار زیادی از ژل در لب بالا و پایین
  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب و گرمای زیاد

تزریق زیاد ژل لب باعث می شود که فرد لب هایی بسیار بزرگ به شکل اردک پیدا کند که این مساله باعث عدم رضایت فرد می شود. از طرفی چنانچه محل تزریق  در مقابل نور مستقیم خورشید قرار گیرد ماندگاری آن کم می شود.

مزایای تزریق ژل لب عروسکی

تزریق ژل دارای مزیت هایی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

کم بودن کبودی

در مورد ژل های هیالورونیک، میزان کبودی و ورم بعد از تزریق از دیگر فیلرها کمتر است .

ماندگاری زیاد

از دیگر مزایای تزریق ژل ماندگاری فراوان آن است که حداقل حدود ۶ ماه طول می کشد.

کنترل حجم لب

در این روش متخصص مربوطه می‌تواند برای رسیدن به نتیجه دلخواه حجم ژل را به خوبی کنترل کند.

  3 نکته در تزریق ژل در پیشانی

رفع برآمدگی ها

توده بوجود آمده در این روش تزیق،  به راحتی حل و برطرف می شود..

کم بودن احتمال آلرژیک

 در این روش احتمال دچار شدن به آلرژی به خاطر مشابه بودن مواد به کار رفته در ژل با موادی که در بدن وجود دارد کم می باشد.

عوارض تزریق ژل لب عروسکی

احتمال خون مردگی

بعد از تزریق بدیل خونرسانی زیاد احتمال خون مردگی وجود دارد بنابراین باید پس از تزریق ژل از کمپرس یخ استفاده کرد و همچنین از مصرف داروهای ضد انعقاد خون و مسکن هایی مثل آسپرین چند روز قبل از تزریق خودداری نمود.

ایجاد درد خفیف

 درد ایجاد شده توسط سوزن در محل تزریق ، طبیعی است که آن هم با کمک مواد بی حس کننده از بین خواهد رفت.

قرمزشدن محل تزریق

قرمزشدن پوست در این تزریق عادی است  و حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت طول می کشد .

متقارن نبودن لب ها

عدم تقارن در لب ها یکی از مشکلات ناشی از تزریق ژل می باشد که با ماساژ دادن لب ها و همچنین از بین رفتن ورم از بین می رود. .

نتیجه گیری

از جمله خصوصیات تزریق ژل لب عروسکی خاص بودن و کم خطرتر بودن آن است.

در مرحله اول پزشک باید به تکنیک تزریق این روش کاملا آشنا باشد سپس با توجه به چهره فرد به او پیشنهاد چنین تزریقی را بدهد. .

باید قبل و حین تزریق بدلیل جلوگیری از عفونت محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز گردد. بنابراین به خاطر خطرات احتمالی ناشی از تزریق و همچنین مشکلات ناشی شده از عدم تناسب و تقارن لب ها بعد از انجام این کار حتما برای انجام تزریق ژل لب عروسکی به پزشک حاذق مراجعه شود. بنابراین ما به شما کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس را جهت تزریق ژل و دیگر مراقبت های روزانه پوست پیشنهاد می کنیم. جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید ☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس