مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل


تزریق ژل لب راشل

تزریق ژل لب راشل یا روسی از پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب می باشد. همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که آرزوی داشتن لبهایی خوش فرم و حجیم را دارند از طرفی به مرور زمان و با افزایش سن لب ها نازک و کم حجم می شود. بنابرین روش های مختلفی برای ایجاد لب هایی جذاب وجود دارد از جمله تزریق ژل، تزریق فیلر، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و جراحی. در این میان تزریق ژل بدلیل اثرات خوبی که داشته، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد مثلا تزریق ژل لب نچرال، تزریق ژل لب کره ای، تزریق ژل لب سوتی و …در این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس می خواهیم شما را با تزریق ژل لب راشل یا روسی آشنا کنیم.

این روش امروزه برای حجیم کردن لب استفاده می شود و ظاهری کاملا طبیعی به لب می دهد و همچنین لب تورم چندانی نکرده و سریعا کبودی ها بهبود می یابد. این روش که که با نام راشل  شناخته می‌شود براین باوراست که کیفیت همیشه بهتر از کمیت می باشد. ژل لب راشل بسیار کاربردی است و در این تزریق نیاز به استفاده از مقدار بسیار زیادی ژل نمی باشد. در مدل ژل لب راشل، تزریق به درون ناحیه ۷ مانند صورت می گیرد .در این روش هدف پزشک بهبود شکل ظاهری لب است. برای بدست آوردن بقیه مطالب در خصوص تزریق ژل لب راشل تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ژل لب مدل عروسکی: نحوه‌ی تزریق، مدت ماندگاری و مراقبت‌ها - خرید ژل و بوتاکس  ارزان و مجوز دار
مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

بهترین کاندید تزریق ژل لب مدل راشل

کسانی که هیچ گونه تزریق ژل لب تا به امروز انجام نداده اند بهترین کاندیدای تزریق ژل لب راشل می باشند. اما افرادی هم که قبلا تزریق ژل لب داشته اند اگر چندین ماه از تزریق گذشته و ژل لب آنها به مقدار فراوانی جذب شده باشد می توانند این مدل تزریق را هم آزمایش کنند.

  بیان 4 نکته در معرفی تزریق ژل لب چاکدار

میزان ماندگاری تزریق ژل لب راشل

نوع مدل تزریق هیچ تاثیری در ماندگاری ژل لب نخواهد داشت. همانند دیگر تزریق های ژل لب، این مدل نیز یک مدت زمانی دارد و از ۶ تا ۱۲ ماه و با توجه به نوع برند و… قابل تغییر است. شما می توانید با انتخاب یک برند باکیفیت و خوب دوره ماندگاری ژل لب راشل را طولانی تر کنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب راشل

  • پس از تزریق ژل کمی قرمزی، کبودی، تورم در محل‌ تزریق کاملا طبیعی است و طی چند ساعت یا حداکثر چند روز از بین می رود. توصیه می شود بلافاصله بعد از تزریق ژل از خاراندن، ماساژ دادن و دست زدن به نواحی تزریق اجتناب نمایید.
  • برای کاهش کبودی استفاده از کمپرس سرد، مکمل بروملائین توصیه می شود. این موارد در کلینیک پس از انجام تزریق ژل به شما داده خواهد شد یا توسط پزشک برایتان تجویز می شود تا تهیه فرمایید.
  • شما در هنگام تزریق زل احساس درد بسیار کمی می کنید که باید توجه کنید برای رفع آن به هیچ وجه از آسپیرین یا داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی همچون ایبوپروفن یا ژلوفن استفاده نکنید. استفاده از این داروها باعث ایجاد خونریزی و کبودی در محل تزریق می گردد. شما می توانید برای از بین بردن درد از قرص استامینوفن استفاده نمایید.
  • از مصرف نوشیدنی‌های الکلی بین ۶ تا ۸ ساعت پس از تزریق ژل لب راشل اکیداً خودداری کنید. از انجام دادن ورزش سنگین و یا فعالیت‌های جسمی شدید بپرهیزید. انجام این امورباعث کبودی بیشتر و ورم شدید در ناحیه‌ی تزریق می شود.
  • از کمپرس گرم برای از برطرف شدن قرمزی و ورم پوست استفاده کنید. از قرار گرفتن در معرض آفتاب، انجام سولاریوم و سونا و حمام گرم خودداری کنید.از قرار گرفتن در سرمای شدید و انجام فعالیت‌هایی مثل اسکی، رفتن در حوزچه‌های آب سرد و … خودداری کنید.
  • شما می توانید  از داروهای حاوی گیاه آرنیکا برای درمان کبودی استفاده کنید.
  • در صورت دیدن برآمدگی و سفتی در لب آن را به آرامی ماساژ دهید تا مواد به طور یکنواخت در سرتاسر لب پخش گردد. البته این کار نباید بلافاصله بعد از تزریق ژل صورت گیرد.
  • بعد از تزریق ژل از آرایش کردن و زدن رژ لب بپرهیزید تا از التهابات و تحریکات پوستی جلوگیری کنید.
  • ۹۸ درصد از آسیب‌هایی ناشی از پیری، چین و چروک‌ها و لک‌های پوستی، برای بودن در نور خورشید است پس بهتر است از کرم های ضد آفتاب به طور پیوسته استفاده نمایید و هر ۴ ساعت یکبار آن را تمدید کنید.
  6 نکته در معرفی ژل لب سوتی

علایم هشداردهنده در تزریق ژل راشل

در صورت مشاهده علایم زیر حتما با پزشک مربوطه  تماس بگیرید:

  • بروز تب و لرز
  • ایجاد درد بسیارشدید
  • بروز قرمزی یا ایجاد حساسیت فراوان به لمس
  • بروز لک‌های تیره یا روشن در جای تزریق

نتایج تزریق ژل لب راشل

معمولاً بلافاصله بعد از تزریق ژل راشل، نتایج آن نیز قابل دیدن خواهند بود. البته بروز کمی تورم، قرمزی یا کبود شدن در محل تزریق امری است طبیعی. البته این تزریق ژل حداکثر تا یکماه خود را به خوبی نشان می دهد.

مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل راشل

 تزریق ژل لب راشل بسیار فوق‌العاده و جذاب است، البته باید برای انتخاب مدل ژل لب ، با پزشک خود مشورت نمایید در اینصورت پزشک با توجه به فرم صورت شما بهترین مدل را به شما پیشنهاد می دهد. بنابراین انتخاب. یک مطب زیبایی و معتبر همراه با پزشکانی خبره باعث جلب رضایت شما می شود  به طوریکه وقتی خودتان را در آیینه مشاهده می کنید بسیار از نتیجه کار راضی هستید و خود را می ستایید و این همان رضایت کار است.

مطب پوست و زیبایی دکتر شمس مجموعه‌ ای قوی و پر طرفدار است که همه‌ی تلاشش جلب رضایت شماست. جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس