بررسی ۵ آیتم در هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت ۲۰۲۱

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت 2021

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت 2021


بوتاکس دیسپورت چیست؟

در افراد مسن و بزرگسالان جهت درمان و جلوگیری از چین و چروک از بوتاکس دیسپورت استفاده می شود. بوتاکس دیسپورت با انجام  گرفتن تزریقات غیر تهاجمی و شل کردن عضلات زیر پوست باعث کم شدن چین و چروک در صورت افراد می شود. البته روش های دیگری برای مراقبت روزانه پوست و جلوگیری از چین و چروک وجود دارد از جمله تزریق ژل، تزریق فیلر، لیفت صورت، مزوتراپی، البته تزریق بوتاکس بدلیل مزایایی که وجود دارد طرفداران خود را دارد. از تزریق بوتاکس دیسپورت علاوه بر زیبایی جهت درمان های دیگر استفاده می شود از جمله :

  • درمان زود انزالی
  • درمان تورتیکولی
  • درمان اسپاسم عضلانی در افراد
  •  درمان سردرد های حاد و میگرن
  •  درمان کردن بی اختیاری مثانه
  • درمان بیش از حد عرق کردن
  • درمان مشکلات بوجود آمده درعضلات مری و بلعیدن  
  • درمان نوروپاتی های شدید و دیگر دردهای مزمن

طبق اطلاعات بدست آمده و انجام بوتاکس دیسپورت بر روی صورت افراد، حدود ۹۸ درصد از طبیعی بودن بوتاکس تعریف کردند. و ۹۷ درصد ار استفاده کنندگان بدلیل رضایت کامل، دوباره این تزریق را انجام دادند.

در این مقاله از پوست و زیبایی دکتر شمس، شما را با نکات ارزنده ای پیرامون تزریق بوتاکس دیسپورت، مزایا، عوارض و همچنین قیمت بوتاکس دیسپورت در سال ۲۰۲۱ آشنا می کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید اطلاهات مفیدی را در این روش زیبا سازی پوست بدست آورید. در ادامه به بررسی عوارض ایجاد شده تزریق بوتاکس دیسپورت می پردازیم.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت چقدر است؟ راه های افزایش اثر دیسپورت - جراح پلاستیک  و زیبایی
هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت ۲۰۲۱

عوارض تزریق دیسپورت

همانند دیگر روش های زیبایی صورت و رفع چین و چروک تزریق بوتاکس نیز خوبی ها و بدی های خود را دارد. از جمله عوارض دیده شده در این تزریق موارد زیر می باشد:

افتادگی پلک و دوربینی

از مهمترین عوارض ناشی از تزریق بوتاکس دیسپورت، افتادگی پلک می باشد. برای پیشگیری از این مساله توصیه می شود ۳ تا ۴ ساعت بعد از انجام تزریق فرد نخوابد یا حتی دراز نکشد در صورت  انجام صحیح تزریق به همراه دوز به میزان اندازه و همچنین انجام مراقبت های بعد آن می تواند از دچار شدن به این عوارض جلوگیری کنید.

  بوتاکس بهتر است یا فیلر؟

مزایای بوتاکس دیسپورت

تزریق بوتاکس دیسپورت به مرور زمان و بدلیل واکنش‌های ایمنی بدن بیمار اثر خود را از دست می دهد. تزریق دیسپورت در کسانی که بوتاکس روی عضلات آنها بی تاثیر است، مناسب می باشد. از جمله مزیت های این روش بصورت زیر می باشد:.

یکدست بودن آن

بدیل وجود کمتر پرونئین در این نوع از بوتاکس، پخش اثر آن نیز بهتر و سریعتر می باشد.این مساله یکنواخت بودن مواد ناحیه تحت درمان را طبیعی‌تر و هموارتر نشان می دهد.

بدون درد بودن

به طور مستقیم در این روش مقدار  کمی دیسپورت در عضلات صورت تزریق می شود. که جهت زیاد شدن اثر آن باید این کار طی ۳ تا ۵ تزریق کوچک صورت بگیرد. تزریق ها بدون درد بوده و نیاز به  مواد بی حسی ندارد. به هر حال اگر شما آستانه درد کمی دارید جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. می توانید از پزشک خود درخواست استفاده از مواد بی حس کننده را داشته باشید. .

عوارض جانبی کم

آزمایش‌های انجام‌شده روی افراد نشان می‌دهد که فرایند تزریق بوتاکس دیسپورت در مقایسه با بوتاکس عوارض جانبی کمتری دارد.

داشتن نتایج فوری

نتایج این تزریق بسیار سریع است و حدودا بعد از یک تا هفت روز می توان آن را ملاحظه کرد.طول این مدت به بدن تزریق کننده بستگی دارد بطوریکه معملا در نیمی از افراد قبل از سه روز نتیجه  تزریق قابل مشاهده و در نیمی دیگر نیز بعد از این مدت اثرات قابل دیدن است..

داشتن نتایج پردوام‌

معمولا اثرات حاصل از تزریق بوتاکس دیسپورت بیش از بوتاکس معمولی باقی می‌ماند. بطوریکه طبق گزارش های صورت گرفته، بوتاکس دیسپورت حدود ۶ ماه باقی می‌ماند..

  مهمترین عوارض بوتاکس شقیقه

طبیعی بودن

با تزریق بوتاکس دیسپورت بدون این که بقیه اجزای صورت تکان بخورند یا از نظر ظاهری تغییر کنند می توان بهترین نتیجه را گرفت. در این تزریق، عضلاتی که به آنها موادی تزریق نشده اند برای اینکه احساسات خود را به طور طبیعی با صورت خود نشان دهید خیلی طبیعی باقی می مانند. به عبارتی دیگر از بین رفتن چین و چروک‌های صورت شما خدشه ای به بیان احساسات شما وارد نمی کند.

یکی از درمان‌های زیبایی تزریق بوتاکس است. این یک درمان غیر تهاجمی که به دلیل مزیت هایش طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. افراد زیادی برای جوان تر شدن به کلینیک‌های زیبایی جهت تزریق بوتاکس مراجعه می کنند. همانند دیگر روش ها همچون تزریق فیلر و تزریق ژل، تزریق بوتاکس نیز برای هر بیمار دارای هزینه متفاوتی می باشد و بستگی به موارد گوناگون دارد از جمله:

  • میزان چین و چروک
  • مقدار ناحیه تزریق
  • مقدار مواد تزریق
  • دستمزد پزشک معالج
  • حساس بودن ناحیه تزریق تزریق دیسپورت

با وجود اینکه دیسپورت ارزان‌تر از دیگر انواع بوتاکس می باشد، ولی بدلیل کم بودن مواد آمپول در تزریق دیسپورت پس برای رسیدن به بهترین نتیجه، این تزریق باید به تعداد دفعات بیشتری انجام شود. بنابراین بدلیل مصرف مقدار فراوان تری از مواد تزریقی،  نهایتا قیمت بوتاکس دیسپورت بالاتر از تزریق بوتاکس است. بهتر است قبل از انجام تزریق بوتاکس اسپورت در مورد قیمت آن با کارشناسان مربوطه صحبت کنید و قیمت بوتاکس اسپورت اعلام شده را با توجه به قیمت های دیگر مراکز و کیفیت مواد استفاده شده بسنجید.

متخصصین ما در کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس با ارزیابی چروک‌ها و مقدار واحدهای بوتاکس تزریقی هزینه دقیق تزریق را به شما اعلام می‌کنند. برای بدست آوردن اطلاعات دقیق تر و تعیین وقت قبلی می‌توانید با این شماره تماس بگیرید.☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس