معرفی ۷ گروه افرادی که کاندیدای مناسبی برای بوتاکس مو می باشند

افرادی که کاندیدای مناسبی برای بوتاکس مو می باشند

افرادی که کاندیدای مناسبی برای بوتاکس مو می باشند


بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو، یکی از بهترین درمان های تجویز شده است که باعث تمیز کردن پوست و استراحت مو می شود و در جوان سازی و پر کردن موها موثر بوده و باعث می شود که موها صاف و پر شوند. این روش یک روش خاص و منحصربفرد است و برای کسانی که موهای وز و کم پشتی دارند توصیه می گردد. همواره افراد زیادی از طریق تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق فیلر و تزریق چربی خواهان زیاد کردن زیبایی خود هستد. این افراد مطمئنا به دنبال راهی جهت از بین بردن مشکلات شکنندگی موی خود نیز می باشند. ما به این افراد بوتاکس کردن مو را پیشنهاد می کنیم.

روش بوتاکس کردن مو با اینکه روش جدیدی است ولی نتایج خوبی را تا به الان نشان داده  و حتی این محبوبیت در میان خیلی از بازیگران مشهور هالیوود نیز راه یافته است. از بوتاکس برای مو جهت درمان موهای آسیب دیده و همچنین صاف نمودن موها استفاده می کنند. در ادامه مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس درباره بوتاکس کردن مو بیشتر بخوانید.

بوتاکس کردن مو دو نوع می باشد. اولین نوع آن شامل بوتاکس نمی شود. این برنامه ای است موضعی برای درمان موهای آسیب دیده که باعث می گردد ظاهر موها سالم تر و درخشان تر به نظر برسد. نوع دیگر شامل تزریق کردن بوتاکس به پوست سر می باشد. این بوتاکس از سم بوتولونیوم درست شده و در مقادیر کم می توان جهت اهداف مفید از آن استفاده نمود. این مواد موجب کم شدن تعریق در پوست می گردد و استفاده از آن جهت درمان مشکلات مو مفید می باشد. در ادامه افرادی که کاندیدای مناسبی برای بوتاکس برای مو هستند معرفی کرده سپس روش کار را به همراه بهترین توضیحات خدمتتان عرض می کنیم. .

بوتاکس مو چیست؟ مزایا و معایب انجام بوتاکس مو - کلینیک پوست و مو و زیبایی  دکتر مسعود جعفری
افرادی که کاندیدای مناسبی برای بوتاکس مو می باشند

بهترین کاندیدای روش بوتاکس مو چه کسانی هستند؟

بوتاکی مو برای افرادی که بسیار عرق می کنند تجویز می شود. زیرا بوتاکس برای مو باعث کم شدن تعریق مو و در نتیجه کاهش کثیف شدن مو می شود. بوتاکس برای مو برای افراد زیر مناسب می باشد:

  • کسانی که دارای  موهایی خشک و یا آسیب دیده می باشند.
  • افرادی که دارای موها ی خشک و مجعد هستند
  • دارندگان موهای بی روح و کدر
  • کسانی که از شوره سر رنج می برند
  • افرادی که موخوره دارند
  • کسانی که بر اثر دکلره و هایلایت موهای خشکی دارند
  • افرادی که مو های خود را  فر یا صاف نموده اند
  بوتاکس بهتر است یا فیلر؟

اینکه بوتاکس برای مو باعث افزایش رشد مو می شود هنوز اثبات نشده است.

در ادامه در مورد مراقبت های بعد از بوتاکس کردن مو می خوانید.

مراقبت‌های بعد از بوتاکس کردن مو چیست؟

برای دوام بوتاکس و ماندگاری بیشتر آن دستور العمل های زیر تجویز می شود.

شستشوی به اندازه مو

تجویز می شود سریعا بعد از انجام این کار مو شسته نشود وحدود ۲ یا ۳ روز بعد از آن، عمل شستشو صورت گیرد تا مواد بوتاکس هر چه بیشتر جذب مو گردند. در اولین شستشوی مو بعد از بوتاکس خیلی موها را نشویید و تعداد فاصله شستشوی مو را زیاد کنید.  

استفاده از شامپوی مناسب

شامپوی خود را بعد از عمل بوتاکس برای مو تغییر دهید برای مثال اگر تا قبل این کار از شامپوهای حاوی سولفات و مواد شیمیایی استفاده می کردید از امروز به بعد روش خود را تغییر دهید و از محصولات شامپویی با حداقل این مواد استفاده نمایید در مورد سایر محصولات مو هم همینطور. مثلا در مورد مرطوب کننده ها نیز این مساله باید رعایت شود. دقت کنید از محلول های حاوی مواد شیمیایی استفاده نکنید. استفاده از روغن آرگان، ماکادیمیا و روغن نارگیل توصیه می گردد.

آیا بوتاکس مو عوارض دارد؟

درست است که بوتاکس مو، حاوی مواد شیمیایی شدید نمی باشد و به خاطر خاصیت نرم کننده گی عمیقی که برای مو دارد باعث  تعمیر موی آسیب دیده می شود بنابراین خیلی بعید است که عوارض جانبی خطرناکی داشته باشد با این وجود مانند اکثر چیزها، باید در استفاده از آن همواره اعتدال را رعایت نمود. بنابراین پیشنهاد می کنیم جهت انجام این کار حتما به یک پزشک متخصص مراجعه شود تا بهترین مواد ممکن با حداقل حساسیت و عوارض جانبی برای این مساله به کار آید .

  5 نکته در مراقبت بعد از بوتاکس لب

نتیجه گیری

بوتاکس صورت و بوتاکس مو خیلی به هم شباهت دارند  به طوری که بوتاکس مو  به راحتی هر چه تمام تر شکاف های ساقه مو را پر می کند. از طرفی بوتاکس مو باعث ترمیم شدن نوک شکننده مو می گردد و وز مو‌ها را کم کرده و بنابراین درخشندگی و شادابی خاصی به مو‌های شما می دهد. این روش از طریق تقویت کردن ریشه‌ی مو‌ها ، ظاهری نرم، سالم، درخشان و زیبا  به موهای شما می دهد. از طرفی بوتاکس برای مو کلیه مواد ضروری مو را به ارمغان می آورد و به خاطر ویتامین های موجود در آن نام “جوان کننده مو” را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر در پرپشت کردن مو نیز نقش اساسی دارد.

بوتاکس برای مو آسیب دیدگی های ناشی از حرارت سشوار و مواد شیمیایی حاصل از رنگ و مش را از بین می برد. بنابراین جهت انجام این کار ما به شما توصیه می کنیم یک مطب خوب برای بوتاکس برای مو انتخاب کنید تا به بالاترین رضایت مندی برسید، به همین منظور باید جایی را انتخاب کنید که دارای یک متخصص حرفه ای ،تجهیزات کامل، و همچنین استفاده از بهترین مارک بوتاکس برای مو در آن صورت گیرد.

ما با اطمینان مطب پوست و زیبایی دکتر شمس را به عنوان بهترین مرکز بوتاکس مو در تهران به شما معرفی می کنیم. این کلینیک  میزبان تعداد زیاد مراجعین از نقاط مختلف چه تهران و چه شهرستان در طول روز می باشد. شما می توانید درباره نحوه ارائه خدمات زیبایی در کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس و همچنین رزرو وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید.☎️ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎️

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس