۶ نکته در معرفی بهترین ژل لب طبیعی

معرفی بهترین ژل لب طبیعی

معرفی بهترین ژل لب طبیعی


ژل لب طبیعی یا نچرال

تزریق ژل لب طبیعی یکی از مدل های تزریق ژل لب می باشد. ما انواع مختلفی از ژل لب ها را داریم که به علت شباهتی که بین خودشان و اسمشان وجود دارد نام گذاری شده اند. از جمله؛ ژل لب باربی، ژل لب چاکدار، ژل لب قلبی، ژل لب فانتزی، ژل لب سوتی و ژل لب روسی. در میان این ها ژل لب طبیعی به خاطر نچرال بودن و طبیعی بودن آن بسیار عالی است و برای کسانی که مخصوصا برای اولین بار است که تزریق ژل را تجربه می کنند پیشنهاد می گردد.

ما همگی لب های برجسته و درشت را دوست داریم و آن را از عوامل جذاب شدن صورتمان می دانیم. اما بسیاری از این نعمت محرومند در حالیکه آرزوی داشتن آن را دارند. اما خوشبختانه در دورانی که در حال زندگی هستیم هیچ آرزویی محال نیست بنابراین داشتن لب های پر حجم و ضخیم نیز بعید نمی باشد. متاسفانه بدلیل عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست، باورهای اشتباهی در مورد تزریق ژل بوجود آمده است.

یکی از این باورهای غلط به دلیل این بوده است که فردی بدون آگاهی و از روی تبیغات به یک کلینیک زیبایی یا آرایشگاه رفته و کار تزریق ژل را انجام داده و در نتیجه بدلیل اثرات نامطلوب و نرسیدن به آنچه مدنظرش بوده است بر این باور غلط دامن زده است. در حالیکه ما در این مقاله از سایت پوست و زیبایی دکتر شمس شما را با مدل ها و مواد تزریق ژل لب آشنا کرده و نکات مفید و مهم را خدمتتان عرض می کنیم، تا بتوانید با استفاده و بکارگیری از آن بهترین تصمیم را برای انجام تزریق ژل از انواع مختلف و خصوصا تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال بگیرید.

آنچه مسلم است بدلیل عوارض و مشکلاتی که پس از تزریق ژل لب پیش آمده است یا اطلاع نداشتن از نوع مواد تزریقی ( دائمی یا غیر دائمی بودن آن)، که همگی از ضعف مشاوره با افراد فرصت طلب و مراکز زیبایی نامعتبر بوده است، بارهای اشتباهی در میان عموم مردم شکل گرفته است. ما سعی می کنیم در این مقاله اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه به معرفی اسید هیالارونیک که از معروف ترین پرکننده های لب می باشد می پردازیم.

فیلر لب، تزریق فیلر لب | دکتر علی کمیلی
معرفی بهترین ژل لب طبیعی

هیالورونیک در ژل لب طبیعی استفاده ازاسید

همانطور که می دانید جهت حجم دادن لب از روش های مختلفی استفاده می شود از جمله؛ تزریق فیلر، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، لیفت صورت و تزریق ژل لب. در میان این ها تزریق ژل لب از موفق ترین و پرطرفدارترین روش های برجسته کردن لب بوده است. آگاه بودن از اینکه از چه موادی برای ژل لب استفاده می شود بسیار مهم می باشد. بهترین مواد بکار رفته شده برای این کار اسید هیالورونیک می باشد. این ماده بطور طبیعی با بالاترین غلظت در مفاصل، پوست بافت و بافت چشم یافت می شود. هر چه سن بالاتر می رود محکمی و حجم بافت چربی، بافت استخوان و ماهیچه ها و پوست بدن به مرور زمان کاهش می یابد.

  مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

این مساله موجب بروز چین و چروک در اطراف چانه، ایجاد خط خنده، افتادگی گونه‌ و کم حجم شدن  لب‌ها می شود. با استفاده از تزریق مواد حاوی اسید هیالورونیک، می توان به این مشکل فائق آمده و چین و چروک بوجود آمده در اطراف چشم و افتادگی لب ها و گونه را برطرف نمود. در لحظه تزریق اسید هیالورونیک اثرات آن همان لحظه قابل مشاهده می باشد. مواد حاوی این اسید کمک فراوانی به رطوبت رسانی پوست می کند. ابعاد مولکولی اسید هیالورونیک بزرگ می باشد بنابراین نمی تواند از پوست عبور کند. به خوبی جذب شود پس از طریق تزریق کردن می توان این مواد را به زیر پوست هدایت کرد و اثرات عالی آن را مشاهده نمود. در تزریق ژل هم به همین صورت که گفته شد مواد حاوی اسید هیالورونیک از طریق سوزن وارد بافت لب شده و اثرات خود را به خوبی نمایان می کنند.

ژل لب طبیعی چیست؟

از مدل های پرطرفدار خصوصا برای افراد کم ریسک و خواهان زیبایی، تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال می باشد. این ژل لب بصورت بسیار طبیعی به داخل لب تزریق شده و حالت غیر عادی و فانتزی به شخص نمی دهد. این ژل حاوی مواد اسید هیالورونیک که جزو بهترین مواد پرکننده ژل لب است می باشد. با کمک این نوع ژل و بدون اینکه زیر تیغ جراحی بروید دارای زیباترین و جذاب ترین لب های طبیعی خواهید شد. در ادامه به تزریق ژل لب طبیعی می پردازیم.

تزریق ژل لب طبیعی

ابتدا قبل از تزریق جهت کاهش درد سوزن، مواد بی حس کننده توسط متخصص مربوطه استفاده می شود. سپس برای  تزریق از مواد حاوی اسید هیالورونیک استفاده می گردد. این نوع پرکننده ها ساختاری ژل مانند ونرم دارند و به خاطر موقتی بودن آن بسیار پرطرفدار هستند. به طوریکه در مدت زمان شش تا دوازده ماه، گاهی نیز حدود هجده ماه کاملا جذب می گردند که این بستگی به میزان تزریق ژل و عمق تزریق و همچنین ساختار فیزیکی بیمار دارد. در واد حاوی هیالورونیک درصدی لیدوکائین جهت کاهش درد تزریق به حداقل ممکن وجود دارد. علاوه بر کاربرد هیالورونیک در تزریق ژل لب از این مواد در از بین بردن چین و چروک در قسمت نازولیبال و یا خط لبخند و همجنین از بین بردن کودی زیر چشم نیز استفاده می گردد.

  مهمترین مزایا و معایب تزریق ژل لب عروسکی

ماندگاری تزریق ژل لب طبیعی

در مورد ماندگار ژل لب طبیعی چندین عامل اثر گذار می باشد که به اختصار آنها را توضیح می دهیم.

نوع ژل

ژل ها دارای ۳ نوع دائمی، نیمه دائمی و موقت می باشند. ژل های موقت دارای مواد حاوی هیالورونیک هستند که ماندگاری آنها شش تا نه ماه است. ژل های نیمه دائمی حدود ۱ تا ۲ سال و ژل های دائمی مدت زمان بسیار طولانی ماندگاری دارند.

نوع برند

با توجه به نوع برند استفاده شده، ماندگاری ژل لب طبیعی متفاوت است. برخی برندها فقط در ژل لب بکار می روند و برخی دیگر در نواحی دیگر صورت کاربرد دارند. هر کدام دارای فرمول پزشکی متفاوت هستند و بنابراین ماندگاری مختلفی نیز دارند. بهتر است قبل از تزریق در مورد نوع برند و ماندگاری مواد از پزشک خود سوال کنید.

میزان مواد استفاده شده

هر کس دارای سلیقه متفاوت است. گاهی افراد لب های برجسته تر را به حالت طبیعی آن ترجیح می دهند گاهی هم با توجه به مدل لب ها میزان ژل بیشتری باید تزریق گردد.هر چه مقدار تزریق بیشتر و عمیق تر باشد ماندگاری ژل نیز بیشتر خواهد بود.

متابولیسم بدن

شرایط فیزیکی و نوع متابولیسم پوست نیز در مساله ماندگار بودن ژل اثرگذار است. در برخی پوست ها مواد با سرعت بیشتری جذب می گردد.

بنابراین ماندگاری ژل ها به موارد مختلفی بستگی پیدا می کند و هرکسی با توجه به سیستم بدنی که دارد و همچنین مقدار، نوع و عمق تزریق باید به دنبال ماندگاری متفاوتی باشد. پس بهتر است قبل از تزریق حتما در این مورد با پزشک خود مشورت نمایید.

متخصص خوب پیدا کنید

راه های مختلفی برای حجیم کردن لب ها وجود دارد از جمله تزریق چربی، تزریق ژل، جراحی و تزریق بوتاکس. در این میان تزریق ژل آن هم از نوع ژل لب طبیعی بسیار طرفدار دارد. در این مورد متخصصین با توجه به نوع صورت شما، شما را در انتخاب مدل تزریق ژل لب یاری می رسانند تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. در این زمان قبل از انجام تزریق بی حسی موضعی در محل استفاده شده و برای به حداقل رساندن کبودی، از بسته های سرد استفاده می گردد. پس از تزریق هم لب ها ماساژ داده می شود تا کاملا پخش شده و حالت متقارن لب ایجاد گردد. بنابرابن انتخاب یک کلینیک خوب و متخصص عالی برای این کار بسیار اهمیت دارد ما به شما کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس را معرفی می کنیم. جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید.  

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس