۶ نکته در معرفی ژل لب سوتی

معرفی ژل لب سوتی

معرفی ژل لب سوتی


تزریق ژل لب

تزریق ژل لب سوتی یکی دیگر از مدل های پرطرفدار در تزریق ژل لب می باشد. این مدل در کنار دیگر مدل های تزریق ژل باربی، تزریق ژل فانتزی، تزریق ژل روسی، تزریق ژل غنچه ای و تزریق ژل چاکدار، جذابیت بسیار و منحصر بفردی به شما می دهد. همانطور که می دانید لب ها یکی از عواملی هستند که در جذابیت فرد تاثیرگذارند. این عامل جذاب به مرور زمان و با گذشت سن رفته رقته کم حجم شده و از برجستگی آن کم می شود. راه های زیادی برای دادن حجم به لب وجود دارد از جمله: تزریق چربی، تزریق فیلر، عمل جراحی و تزریق ژل. تزریق ژل بدلیل سادگی و کم خطر بودن بسیار مورد توجه افراد قرار دارد.

آنچه بطور طبیعی دیده می شود این است که لب پایینی همواره حجیم تر از لب فوقانی می باشد و اینکه داشتن تقارن در لب ها امری بسیار مم و حائز اهمیت است. آنچه در تزریق ژل لب صورت می گیرد این است که در این روش بدلیل تزریق مواد جحم دهنده، لب ها برجسته شده و زیبایی افراد دو چندان می گردد. ما در کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس پیشنهاد می کنیم قبل از انجام ژل، حتما در صورت داشتن موی زائد در پشت لب، آن را با کمک لیزر رفع کرده و بعد از آن با تزریق ژل لب به لب های خود جذابیت بیشتری هدیه کنید. در ادامه در مورد مدل ژل لب سوتی و ماندگاری آن توضیحات مفصلی داده می شود. .

مدل های تزریق ژل لب - انواع مدل لب - کلینیک زیبایی سپیدار
معرفی ژل لب سوتی

تزریق ژل لب سوتی

همنطور که گفته شد مدل های تزریق ژل لب متفاوت می باشند از جمله این مدل ها، مدل لب سوتی، مدل لب باربی، مدل لب غنچه ای، مدل لب روسی و مدل لب فانتزی و مدل لب چاکدارمی باشد. در این مقاله در مورد مدل لب سوتی توضیح می دهیم. در مدل لب سوتی با روش های خاصی متخصص تزریق ژل، فضایی خالی در میان لب ها ایجاد می کند تا حالت سوتی شکلی را به لب ها بدهد. این مدل تزریق ژل لب بسیار جذاب و خاص بوده بنابراین طرفداران بسیار زیادی را در میان افراد دارد.

  مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

در مورد ماندگاری این نوع تزریق ژل باید بگوییم در مورد ژل لب سوتی و یا هر نوع دیگر ژل لب، ماندگاری بستگی به ناحیه تزریق، مدل و نوع ژل دارد. بنابراین برای همه افراد یکسان نیست و نکته ای که در این میان وجود دارد هر چه ماندگاری ژل لب بیشتر باشد پوست شما شاداب تر می شود. ولی آنچه مسلم است هرچه ژل غلیظ تر و عمیق تر تزریق گردد ماندگاری آن بیشتر می شود. برای اینکه نتایج حاصل از تزریق حفظ شود پزشک معمولا آن را تکرار می نماید و با پیاده کردن تکنیک های خوب و اساسی بهینگی نتایج را تضمین می نماید. در ادامه به عواملی که بر روی ماندگاری تزریق ژل لب سوتی تاثیر دارد می پردازیم.

عوامل تاثیر گذار بر تزریق ژل لب سوتی

نوع مواد

مقدار ماندگاری ژل به نوع مواد تزریقی بستگی دارد به طوریکه در مورد ژل‌های هیالورونیک اسیدی میزان ماندگاری شش تا نه ماه است. در مورد ژل های نیمه دائمی ماندگاری گزارش شده حدود یک تا دو سال است و در مورد ژل های دائمی این مدت بسیار طولانی مدت تر می باشد.

نوع برند

میزان ماندگاری به نوع برند بکار رفته شده نیز بستگی دارد. شرکت های گوناگون با کمک فرمول های مختلفی ژل لب را تولید می کنند که این مواد می تواند در ماندگاری آن دخیل باشد.

میزان تزریق مواد

هر چه مقدار تزریق بیشتر و عیق تر باشد ماندگاری آن نیز بیشتر است.

شرایط متابولیسم بدن

هر بدنی با بدن دیگری متفاوت است و هر کسی دارای شرایط فیزیکی و متابولیسمی بدنی مختلفی است. بنابراین با توجه به نوع پوست و عوامل فیزیکی دیگر در برخی افراد تزریق ژل ماندگاری طولانی تری نسبت به بقیه دارد.

نکاتی در مورد تزریق ژل لب سوتی

  • تزریق ژل لب سوتی کاملا بی خطر است و درد چندانی ندارد ولی افرادی که آستانه درد پایینی دارند می توانند در هنگام تزریق ژل لب سوتی از پزشک خود بخواهند تا از مواد بی حسی استفاده نماید.
  • بدلیل احتمال عفونت در محل تزریق ژل لب سوتی ، تزریق ژل را در مطب و مکان کاملا استریل انجام دهید .
  • بدلیل وجود ورم و کبودی در محل تزریق پیشنهاد می شود در صورت داشتن قراری مهم طی ۳ روز آینده ابدا تزریق ژل انجام ندهید.
  • از انجام ورزش های سنگین در همان روز تزریق بدلیل بروز ورم حتما خودداری کنید.
  • به علت اینکه تزریق ژل یک کار کاملا تخصصی است پیشنهاد می کنیم برای انجام آن حتما به یک متخصص با تجربه مراجعه نمایید.
  • سعی کنید در مورد تزریق ژل مدلی که به صورتتان می آید با مشورت پزشک انجام دهید نه صرفا آنچه در عکس مشاهده می کنید.
  • توده های ایجاد شده در زمان تزریق جای هیچ گونه ناراحتی ندارد و به زودی از بین می رود
  • در افرادی که مستعد تبخال هستند توصیه می شود چند روز قبل از زدن تبخال حتما کارهایی که موجب جلوگیری از بروز آن می گردد انجام دهند چون تزریق ژل موجب تشدید تبخال و بدریخت شدن لب ها می گردد.
  • با مراجعه به مراکز بی اعتبار و استفاده از مواد تزریقی ارزان قیمت خود را در اختیار هر نابلدی قرار ندهید زیرا این کار جز پشیمانی برای شما چیزی ندارد.
  6 نکته در معرفی بهترین ژل لب طبیعی

دو اصل مهم در تزریق ژل لب سوتی

  • دو اصل مهمی که آن ها  در زمان تزریق باید توجه کنید، این است که اولا این کار باید توسط یک فرد متخصص پوست و زیبایی انجام شود زیرا مکان های دیگر بدلیل امکان وجود عفونت بسیار خطر آفرین می باشند. و از طرفی اگر مشکلی در حین تزریق پیش بیاید پزشک بهتر می تاند آن را برطرف نماید
  • ثانیا قبل از تزریق حتما از نوع مواد ، ماندگاری و مورد تایید بودن آن توسط وزارت بهداشت مطلع شده و در این مورد از پزشک خود سوال کنید.

نتیجه گیری

تزریق ژل لب و دیگر کارهای زیباسازی پوست ، در کلینیک ها و مراکز زیبایی مختلفی انجام می‌شود اما حتما جهت انجام این کارها سعی کنید انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید. انتخاب یک پزشک خوب و با تجربه، تاثیر زیادی بر روی زیبایی و یلامتی شما خواهد گذاشت.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس به بهترین نتایج ممکن برسید. در این کلینیک با در نظر گرفتن فرم صورت به شما بهترین پیشنهاد در جهت تزریق ژل لب خواهد شد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه تزریق ژل لب می‌توانید در ساعات کاری کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس  با این شماره تماس بگیرید ☎️ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎️

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس