بیان ۴ نکته در معرفی تزریق ژل لب چاکدار

معرفی تزریق ژل لب چاکدار

معرفی تزریق ژل لب چاکدار


تزریق ژل لب چاکدار

تزریق ژل لب چاکدار یکی از انواع تزریقات ژل لب است که در میان افراد طرفداران خاص خود را دارد. در این مدل از ژل لب، قسمت پایینی لب بصورت چاکدار نشان داده می شود. حال قبل از اینکه به تزریق ژل لب چاکدار بپردازیم، ببینیم چرا اصولا تزریق ژل لب، در کنار دیگر روش های زیباسازی همچون تزریق فیلر، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و لیفت صورت اهمیت خاص خود را دارد.

همانطور که می دانید با افزایش سن و به مرور زمان، حجم لب کم شده و برجستگی آن کاهش می یابد، بنابراین کسانی که به زیبایی صورت خود و مراقبت روزانه پوست خود اهمیت می دهند تصمیم می گیرند که حالت لب خود را همانند قبل حفظ کرده و همواره زیبا بمانند، پس از بهترین روش که تزریق ژل لب می باشد استفاده می کنند.

در این روش با برجسته کردن و حجیم کردن لب، به زیبایی صورت افزوده می شود. در این متد باید توجه داشت که حفظ تقارن در لب بسیار اهمیت دارد. در تزریق ژل لب با برجسته کردن لب و حاشیه آن، جذابیت خاص و منحصر بفردی به صورت داده می شود.

مدل های تزریق ژل لب متفاوت است به عنوان مثال، تزریق ژل لب روسی، تزریق ژل لب عروسکی، تزریق ژل لب قلبی، تزریق ژل لب فانتزی و تزریق ژل لب چاکدار. ما در این مقاله از مقالات سایت پوست و زیبایی دکتر شمس برآنیم تا شما را با مدل تزریق ژل لب چاکدار آشنا ساخته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای انجام دادن آن بگیرید.

چگونه لب های بزرگتری داشته باشیم؟ آموزش برجسته کردن لب روش خانگی
معرفی تزریق ژل لب چاکدار

مدل تزریق ژل لب چاکدار چیست؟

یکی ازفاکتورهایی که در زیبایی صورت هر فردی تاثیرگذار است لب می باشد بنابراین زیباسازی لب و زیبا نگه داشتن آن می تواند بسیار در جذاب نشان دادن موثر واقع شود.

باید همواره لب ها را چرب و مرطوب نگه داشت و از استفاده کردن رژ لب های متفرقه با قیمت های ارزان خود داری کرد چون اینگونه رژ لب ها بدلیل داشتن سرب زیاد باعث لطمه زدن به ساختار لب و همچنین بدن می شوند.

یکی از مدل های پرطرفدار که منجر به متفاوت بودن شما می شود، مدل تزریق ژل لب چاکدار است. در این مدل ژل باید بیشتر به قسمت پایین لب تزریق شود تا برجسته و چاکدار بنظر برسد. این تزریق برای کسانی مفید است که لب های پایین آنها باریک و کم حجم است. در این مدل، چاکدار شدن با تزریق ژل لب در دو سمت شیار قسمت پایین لب ایجاد می شود.

  مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

این مدل لب بسیار زیبا و جذاب می باشد خصوصا در هنگام لبخند زدن خود را به خوبی نشان می دهد. این مدل لب علاوه بر تزریق ژل توسط عمل جراحی نیز صورت می گیرد بطوریکه با کمک گرفتن از جراحی خط میانی لب پایین را باریک کرده و دو سمت آن را با کمک تزریق ژل حجیم و برجسته می کنند.

در این مدل، چون لب پایین به دو قسمت تقسیم می شود بنابراین زیبایی فوق العاده ای را به فرد می بخشد. تزریق ژل در این روش به نسبت روش های دگر کمتر می باشد. در ادامه در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل توضیحاتی را می دهیم.

مراقبت های بعد از تزیق ژل لب

نکات گفته شده در این قسمت بعد از تزریق ژل لب چاکدار نیز مورد استفاده است. همانطور که می دانید درون لب، رگ های باریک خونی زیادی وجود دارد، بنابراین بعد از تزریق ژل لب بدلیل زیاد شدن خونرسانی در آن احتمال خون مردگی و کبودی در این ناحیه زیاد می باشد. بنابراین برای جلوگیری کردن از این فرآیند باید قبل از تزریق کردن ژل لب حدود چند روز قبل از تزریق، بر روی لب ها کمپرس یخ قرار دهید.

همچنین از مصرف ویتامین های همچون امگا ۳، ویتامین ای و مسکن های همچون آسپرین، ژلوفن و دی پیریدامول و داروی ضد انعقاد خون استفاده نکنید.  برای اینکه لب یکی از عضوهای حساس بدن است و از آن اعصاب زیادی رد شده بنابراین هنگام ترزیق ژل، از بلوک ۳ قلو استفاده می کنند.

این مواد باعث بی حس شدن لب شده و دردی هنگام تزریق احساس نمی شود. توصیه می شود بدلیل بی حس شدن لب و خطر گاز گرفتگی و کبودی، به مدت ۴۵ دقیقه از خوردن غذا بپرهیزید. در روز اول بعد از تزریق، از انجام ورزش های شدید خودداری کنید. در معرض نور خورشید و گرمای شدید قرار نگیرید. از مصرف نوشیدنی های الکلی بدلیل التهاب و ورم خودداری کنید.

بعد از تزریق ژل آب فراوانی مصرف کنید. این کار سبب کاهش تورم و التهاب می شود. ورم کردن لب ها بعد تزریق امری است کاملا طبیعی، و این مساله به خاطر وجود سوزن و ورود مواد تزریق ژل به داخل لب می باشد. بعد از تزریق ژل حدود ۲ تا ۳ هفته زمان لازم است تا اگر جهت ترمیم به تزریق دوباره ژل نیاز بود، به پزشک مراجعه گردد.  

  6 نکته در معرفی بهترین ژل لب طبیعی

معمولا افراد نیاز به تزریق دوباره ژل ندارند و تعداد کمی در این مساله نیاز به ترمیم دیده می شود. اگر برای اولین بار است که کار تزریق ژل را انجام می دهید بهتر است دستور العمل های بعد آن را بپرسید. حتما بعد از تزریق باید عمل ماساژ دادن را انجام دهید این کار سبب تقارن در لب شده و به لب ها حالت برجسته تر و پرتری را می دهد.

اگر مسافرت با هواپیما در پیش دارید حداقل ۲ هفته قبل تر تزریق ژل را انجام دهید. از طرفی ازاستفاده کردن رژ لب و مرطوب کننده لب بلافاصله بعد از تزریق ژل بدلیل مبتلا شدن به عفونت بپرهیزید. در ادامه از مزایای تزریق ژل به اختصار گفته می شود.

مزایای تزریق ژل لب چاکدار

  • کمی کبودی در لب : این مساله بدلیل وجود مواد هیالورونیک می باشد.
  • ماندگاری طولانی: تزریق ژل با اینکه دائمی نیست ولی دارای ماندگاری قابل قبولی می باشد.
  • تزریق ژل به اندازه دلخواه: متخصصین با توجه به حجم لب می توانند اندازه دلخواه ژل را به لب تزریق کرده  و مقدار تزریق را به راحتی کنترل نمایند.
  • از بین رفتن برآمدگی: توده های ایجاد شده در هنگام تزریق ژل به راحتی از بین می روند.
  • احتمال مبتلا شدن به آلرژی: بدلیل حساسیت کم این روش به دچار شدن به آلرژی ، این متد طرفداران زیادی دارد. ولی گاهی افراد به لیدوکائین ( داروی بی حسی ) حساسیت دارند که باید قبلا پزشک را در جریان بگذارند.

نتیجه گیری از ژل لب چاکدار

اگر کسی با استفاده از ژل های حاوی اسید هیالورونیک کار تزریق را انجام دهد، در صورت عدم رضایت می تواند مواد را به راحتی از لب خارج کند. بطوریکه با تزریق آنزیمی مخصوص می توان اثر اسید هیالورونیک را خثی نمود. با توجه به زیبا بودن مدل تزریق ژل چاکدار این مدل برای افرادی که به دنبال جذابیت بیشتر خود هستند توصیه می گردد. البته قبل از تزریق پزشک در مورد این نوع تزریق و مدل حاصل شده از آن توضیحات لازم ا به بیمار می دهد. بنابراین توصیه می گردد از پزشک حاذق و با تجربه برای انجام این کار استفاده شود ما به شما مطب پوست و زیبایی دکتر شمس را پیشنهاد می کنیم . جهت مشاوره و انجام تزریق ژل لب چاکدار می توانید با این شماره تماس بگیرید.☎️ ۲۲۵۵۸۷۱۸

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس