۳ نکته در تزریق ژل در پیشانی

3 نکته در تزریق ژل در پیشانی

3 نکته در تزریق ژل در پیشانی


تزریق ژل در پیشانی

تزریق ژل در پیشانی جهت بر طرف کردن چین و چروک هایی است که بر روی پیشانی در دوران میانسالی بوجود می آید.البته باید توجه کرد که چین و چروک های بوجود آمده بر روی پیشانی فقط به دوران میانسالی بر نمی گردد بلکه در دوران جوانی نیز این مساله قابل مشاهده است.

یکی از بهترین متد برای از بین بردن چین و چروک‌، که در مدت کوتاهی صورت می گیرد ولی نتایج بسیار خوبی دارد ،تزریق ژل در پیشانی می باشد. در زمان تزریق ژل در پیشانی ، سطح پیشانی به اندازه ای صاف و یکدست می شود که ظاهر شما را خیلی جوان تر از آنچه هستید می کند.

با کمک به بهبود کیفیت پوست و همچنین افزایش حجمی که ژل های پیشانی ایجاد می کنند چین و چروک ها از بین رفته و ظاهر پوست شما زیباتر از قبل می شود.عوارض جانبی و همچنین حساسیت خاصی از تزریق ژل در پیشانی گزارش نشده است.

از طرفی نتایج گزارش شده حاکی از رضایت مشتریان از این قضیه است. این تزریق باعث طراوت و شادابی بیشتر چهره شما می شود. اگر می خواهید بدانید جهت. بر بر طرف کردن چین و چروک و خطوط پیشانی از چه نوع ژلی باید استفاده کنید و این کار چه هزینه و چه عوارضی به دنبال دارد؟

بهتر است تا انتهای مقاله را بخوانید. ما در سایت پوست و زیبایی دکتر شمس نکات ارزنده ای را در باب این موضوع برایتان قرار داده ایم.

تزریق ژل پیشانی - کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی - مدرن تزریق ژل پیشانی |  مزیت ها
۳ نکته در تزریق ژل در پیشانی

بهترین نوع ژل برای تزریق در پیشانی

قبل از اینکه به متخصص برای تزریق ژل مراجعه کنید بهتر است انواع ژل ها بشناسید و قبل از تزریق ژل در مورد نوع آن از پزشک اطلاعات کسب کنید. با توجه به تبحر پزشک و تجربه او نیز می توانید انتخاب نوع ژل را به او بسپارید چون او همیشه بهترین انتخاب را برای شما دارد.  ما در این مقاله بهترین نوع از انواع ژل مخصوص  پیشانی را به شما معرفی می کنیم.

  6 مورد از عوارض تزریق ژل به باسن چیست؟

جهت تزریق ژل در پیشانی اگر می خواهید چین و چروک های افقی و خط اخم را از بین ببرید بهتر است از ژل هایی با بافت نرم استفاده نمایید. این نوع از ژل ها که حالت طبیعی صورت را حفظ می کند ظاهری زیبا و عالی به شما می دهد.

شما می توانید از ژل ژوویدرم نیز استفاده کنید این ژل به کسانی توصیه می شود که برای اولین بار کار تزریق ژل را بر روی پیشانی خود انجام می دهند. اگر از این ژل رضایت داشتند عمل تزریق را می توانید طی ۶ تا ۹ ماه بعد نیز تکرار نمایید.

در ادامه مقاله در رابطه با هزینه های احتمالی ترزیق ژل در پیشانی صحبت می کنیم.

هزینه تزریق ژل

مساله هزینه تزریق به عوامل مختلفی بستگی دارد . این هزینه به مقدار ماده بکار رفته شده و نوع آن ماده ربط دارد همچنین ناحیه ای از صورت که مورد درمان قرار گرفته بسیار در میزان هزینه تاثیرگذار است. از طرفی نوع پوست بیمار پزشک متخصص که این عمل را انجام می دهد، در مقدار هزینه اثر گذار است.پس به طور کلی نمی توان یک هزینه کلی را در این روش نام برد.

در زیر بطور اختصار عوامل اثرگذار بر روی هزینه ژل در پیشانی معرفی شده است.

  • مقدار ژل استفاده شده
  • نوع ژل مورد استفاده
  • بزرگی سطح پیشانی
  • نوع پوست بیمار
  • مقدار دستمزد درخواستی پزشک
  • اثرات جانبی تزریق ژل

همانطور که می دانید هر ماده خارجی که وارد بدن می شود می تواند آثاری را با خود به همراه آورد. به عنوان مثال، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، انجام فیلر همان اندازه که می تواند خوشایند باشد، می تواند اثرات جانبی هم داشته باشد. پس بهتر است قبل از انجام این موارد در صورت داشتن مشکلی در بدن حتما پزشک متخصص را آگاه کنید. در قسمت زیر موارد احتمالی در خصوص تزریق ژل پیشانی را گوشزد می کنیم..

  • ایجاد کبودی در محل تزریق
  • افتادگی پلک در طی چند هفته  
  • ایجاد سوزش و قرمزی در چشم
  • ایجاد سر درد بعد از تزریق
  مهمترین عوامل در هزینه تزریق ژل لب قلبی چیست؟

در این هنگام توصیه می شود قبل از انجام تزریق از قطره چشمی استفاده شده و همچنین تا حد امکان از رقیق کننده خون استفاده نشود. علاوه بر این در موارد: بارداری و شیردهی ، داشتن عضلات ضعیف صورت ، داشتن پوست ضخیم  این کار توصیه نمی شود.

تزریق ژل پیشانی: رفع خط اخم و چروک عمیق پیشانی با تزریق فیلر - خرید ژل و  بوتاکس ارزان و مجوز دار
۳ نکته در تزریق ژل در پیشانی

نتیجه گیری

در این مقاله در رابطه با تزریق ژل در پیشانی و همچنین نوع ژل، هزینه و خطرات احتمالی آن صحبت شد. توصیه ما این است برای انجام این کار حتما با پزشک مربوطه مشورت شود. ما به شما کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس را پیشنهاد می کنیم. جهت شاوره و وقت قبلی با این تلفن تماس حاصل فرمایید.☎️ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎️

بهترین مواد برای تزریق ژل در پیشانی چه می باشند؟

برای تزریق ژل در پیشانی از چندین نوع مواد استفاده می شود. جهت یافتن این پرسش مقاله حاضر را مطالعه کنید.

اگر دارای بیماری خاصی باشیم می توانیم تزریق ژل در پیشانی را انجام دهیم؟

بدلیل برخی آثار جانبی قبل از انجام این عمل هر گونه بیماری خاص باید با پزشک مربوطه در میان گذاشته شود.

هزینه تزریق ژل در پیشانی چه میزان است؟

با توجه به نوع ژل، وسعت پیشانی و حساس بودن محل تزریق میزان هزینه متفاوت است.

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس