قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰ با بیان ۴ نکته

مناسب ترین قیمت لیفت صورت 1400

مناسب ترین قیمت لیفت صورت 1400


لیفت صورت چیست؟

در مورد قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰ ابتدا بهتر است در مورد لیفت صورت اطلاعاتی را کسب کنید. لیفت صورت یک عمل زیبایی می باشد تا پوست سفت و محکم شده و جوان تر به نظر برسد. در لیفت صورت با استفاده از یکسری تکنیک ها ظاهر فرد جوان تر و شاداب تر به نظر خواهد رسید. کسانی که بر اساس افزایش سن پوست صورتشان چروک خورده و ناخشایند شده است با کمک این روش توانسته اند پوستی زیبا داشته باشند.

در لیفت صورت روش کار بدین طریق می باشد که چربی ها و سلولهای مرده پوست برداشته و جایگزین آن سلولهای پوستی جدید می گردد. لیفت صورت موجب بهتر شدن ساختار چهره و از بین رفتن چین و چروک ها می شود. از طرفی با کشیده شدن پوست در این روش ظاهری جوان تر خواهید داشت. پس از این عمل، چین و چروک های اطراف گونه، دهان، چشم از بین رفته و هیچ نشانه ای از آنها وجود نخواهد داشت.

با وجود اینکه لیفت صورت به عنوان عمل خاصی شناخته نمی شود ولی مراجعه کننده برای انجام این کار باید شرایط لازم را داشته باشد بنابراین می توان گفت این عمل برای هر شخصی مناسب نمی باشد و بسته به شرایط فرد مورد نظر دارد.

لیفت صورت برای کسانی مفید واقع می شود که دارای ساختار مناسب پوستی باشند، از کشش و انعطاف پذیری پوستی برخوردار ، وزنی متعادل و مناسب داشته و مشکل خاص پوستی نداشته باشند.از طرفی روی پوست خود سلول های پوستی مرده داشته باشند.

  6 روش لیفت صورت در منزل

در ادامه برای رسیدن به قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰ شما را با روش های رفع افتادگی پوست آشنا می کنیم.

مناسب ترین قیمت لیفت صورت 1400

مناسب ترین قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰

روش های درمان افتادگی پوست

در هنگام چروک خوردن و افتادگی پوست، باید اقدامات لازم جهت برطرف کردن آن صورت پذیرد.از این رو اقدامات متفاوتی از سوی جراح پلاستیک جهت شاداب کردن و جوانسازی پوست انجام می گیرد.

از جمله این اقدامات، تزرق بوتاکس، فیلر، ژل، چربی ، انجام آر- اف، استفاده از تکنیک های غیر تهاجمی مثل لیفت صورت با نخ و استفاده از تکنیک های تهاجمی همچون لیفت جراحی صورت می باشد.

انواع لیفت صورت برای برآورد قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰

ناحیه صورت به ۳ بخش عمده تقسیم می گردد که عبارتند از بخش فوقانی، میانی و تحتانی. روش های مختلفی برای درمان این شل شدگی و افتادگی در صورت وجود دارد که البته بستگی به این دارد فرد به چه درجه ای از افتادگی پوست دچار شده است..

به طور کلی روش‌های لیفت و کشیدن پوست صورت به ۲ گروه با جراحی و بدون جراحی تقسیم می گردد.در لیفت صورت با جراحی، پوست صورت و ماهیچه های در زیر آن کشیده شده و با کمک این روش روند پیری و افتادگی پوست ۵ تا ۸ سال عقب می افتد البته بدین معنی نیست که این روند کاملا متوقف می شود..

لیفت صورت با استفاده از نخ

این روش برای اولین بار در کشور کره جنوبی انجام شد.در این روش پوست صورت با استفاده از نخ مخصوص که قبل جذب بوده کشیده شده و این امر باعث ایجاد افزایش جریان خون و ساخت کلاژن می شود. از مزیت های این عمل عدم نیاز به بیهوشی ، هزینه کم، و مدت زمان کوتاه می باشد. با توجه به مهارت پزشک جراح لیفت نتایج این روش متفاوت است.

  8 عوارض جانبی لیفت صورت با نخ سیلوئت

لیفت صورت به روش لیزر فراکشنال

برای افرادی با چین و چروک کم روش دیگری به نام لیزر فراکشنال توصیه می شود. این نوع روش می تواند چروک صورت را تا حدود ۲ الی ۴ میلی متری کاهش دهد..

لیفت صورت به روش اندوسکوپی

این روش برای لیفت گونه ها، گردن و غبغت استفاده می شود و در آن ناحیه میانی صورت توسط دستگاه مدادی شکلی برش های کوچکی داده می شود. از مزایای این روش عدم نیاز به بیهوشی و انجام عمل در مدت زمان کوتاه با بی حسی موضعی می باشد.

مناسب ترین قیمت لیفت صورت 1400

مناسب ترین قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰

قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰

قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰ با توجه به اهداف متقاوت فرد در مورد زیباسازی پوست متفاوت می باشد و به عواملی مختلفی از جمله؛ مکان جراحی، نوع جراحی، هزینه آزمایش و میزان تخصص و تجربه پزشک حاضر، مقدار افتادگی پوست، مواد بکار برده شده و نوع عمل افتادگی پوست بستگی دارد.

این قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰ بعد از انجام معاینات دقیق و انتخاب روش مورد استفاده برای لیفت صورت، در جلسات مشاوره ، تعیین و اطلاع داه خواهد شد.

جهت مشاوره بیشتر در مورد قیمت لیفت صورت ۱۴۰۰ می توانید با مطب پوست و زیبایی دکتر شمس تماس بگیرید. ☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس