۶ مزیت مزوتراپی صورت چیست؟

6 مزیت مزوتراپی صورت چیست؟

6 مزیت مزوتراپی صورت چیست؟


مزوتراپی صورت چیست؟

آیا می دانید برای مزون تراپی صورت چه اطلاعاتی لازم است؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال افزودن دانش خود در زمینه مراقبت روزانه پوست می باشند؟

اصلا برای مزون تراپی پوست چه چیزهایی باید بدانید تا باکمک آن پیش زمینه انجام این کار را با آگاهی تمام داشته باشید؟

برای دریافت این موضوع نکات ارزنده ای وجود دارد که ما آن را در سایت پوست و زیبایی دکتر شمس برای شما مطرح می نماییم تا با فراگرفتن این زمینه ها قبل از انجام مزوتراپی صورت اطلاعات لازم را جهت مراقبت روزانه پوست کسب کنید.

همانطور که می دانید ایجاد ظاهری بی‌روح و خسته در پوست منجر به پیر نشان دادن پوست شما می گردد.یکی از علت ها می تواند این باشد که با گذر زمان بدن دیگر مثل گذشته قادر به دفع کردن مواد سمی و زائد نمی باشد و این مساله بر می گردد به  کند شدن گردش خون و بدنبال آن عدم انتقال مناسب مواد مغذی و  اکسیژن به بافت‌ها. در این زمان روش های مختلفی را برای مراقبت روزانه پوست می توانید در پیش بگیرید. از جمله این روش ها مزوتراپی صورت می باشد. این یک روش بی‌خطر است که با بکارگیری از آن،  ظاهر پوست شما شاداب تر و با طراوت تر بنظر می رسد.

رعایت گزینه به گزینه مطالب زیر باعث می شود شما بهترین تصمیم را در مورد مزوتراپی صورت بگیرید. ابتدا جهت بررسی مزوتراپی صورت تعریفی از مزوتراپی داریم. مزوتراپی چیست؟در مزوتراپی جهت برطرف کردن چین و چروک و طراوت پوست و برای تغذیه‌ی بهتر و تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، به طور مستقیم به مزودرم یا لایه های میان پوست داروها، ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و آمینواسیدها تزریق می گردد. در مزوتراپی خطوط ریز و چین و چروک‌ها صورت از میان می رود. این روش جایگزینی برای دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست همچون لایه‌برداری پوست صورت و یا تزریق ژل ، تزریق بوتاکس، لایه‌برداری لیزری، لایه‌برداری شیمیایی، آنتی‌اکسیدان‌ها، می باشد.

  3 روش درمان جوش بعد اصلاح

در مزوتراپی مشکلات متعددی حل می شود از جمله:

  • حذف چربی در نواحی شکم ، باسن، پهلوها و …
  • از بین بردن  چروکهای صورت
  • سفت شدن و کشیدن پوست شل و افتاده
  • درمان و از بین بردن ریزش مو (آلوپسی)

در روش مزوتراپی تزریق های مختلفی با کمک سوزن های خیلی نازک به داخل پوست میانی صورت می پذیرد. با مزوتراپی می توان مسائلی همچون خونرسانی ضعیف و التهابات پوستی را برطرف کرد.

6 مزیت مزوتراپی صورت چیست؟

۶ مزیت مزوتراپی صورت چیست؟

استفاده از مزوتراپی برای چه افرادی مضر است؟

همانند هر روش درمانی که خوبیها و بدی هایی را دارد و برای افراد خاصی توصیه نمی شود، مزوترابی صورت هم از این مساله مستثنی نمی باشد. در زیر افرادی که نباید از این روش استفاد کنند نام برده می شود.

  • افرادی که مشکل دیابت دارند و باید از انسولین استفاده کنند
  • افراد مبتلا به کم خونی
  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی
  • افرادی که دچار سرطان هستند
  • افرادی که سکته مغزی کردند

این روش برای زنان باردار بدلیل آسیب رساندن به جنین توصیه نمی شود. در نهایت کسانی که دارای آلرژی های شدید پوستی و غیر پوستی هستند نباید از این روش استفاده کنند.

مزایای مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت دارای مزایای متعددی است ازجمله:

  • سازی صورت ،روشن کردن پوست صورت
  • رفع پف دور چشم،افتادگی پلک
  • افتادگی صورت،درمان چروک صورت
  • درمان چاقی موضعی صورت
  • شاداب سازی پوست صورت
  • از بین بردن تمامی لکه های پوست

در این روش چون از طریق تزریق کردن، تمامی مواد عالی و ویتامین ها به داخل پوست بصورت مستقیم وارد می شوند،  بنابراین اثر بخشی آن بسیار فراوان می باشد.تعداد جلسات مورد نظر برای این کار ۱۴ الی ۱۸ جلسه و هر جلسه حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد.

  11 روش درمان خانگی سیاهی زیر بغل و گردن

هزینه مزوتراپی صورت

یکی از سوالات متداول بیماران در مورد مزوتراپی صورت مربوط به هزینه آن است.

نکته جالب و خوشحال کننده این است که هزینه مزوتراپی صورت بسیار مناسب است و اصلا بالا نیست.بطور کلی هزینه مزوتراپی صورت بستگی به موارد زیر دارد:

  • مقدار موادی که برای پوست هر شخص به کار می رود
  • تعداد جلسات درمانی برای پوست

بنابراین با توجه به مقدار مواد و همچنین تعداد جلسات بکار برده شده هزینه درمان نیز متفاوت است. پس قبل از این کار با مراجعه به پزشک مربوطه و مشاوره با او می توانید بطور مفصل در مورد هزینه اطلاعات کسب کنید..

6 مزیت مزوتراپی صورت چیست؟

۶ مزیت مزوتراپی صورت چیست؟

نتیجه گیری

در کنار دیگر روش های مراقبت روزانه پوست از جمله، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، تزریق ژل و همچنین روش هال لیزر و جوانسازی پوست شما می توانید برای داشتن پوستی صاف و بدون چروک از روش مزوتراپی صورت جهت بر طرف کردن مشکلات نامبرده استفاده نمایید.

برای مشاوره در مورد مزوترابی صورت می توانید با کلینیک درد دکتر شمس تماس حاصل فرمایید

☎ ۲۲۵۵۸۷۱۸ ☎ ⭐⭐⭐⭐

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس