بهترین روش حجیم کردن لب ها با تزریق ژل لب

5 نکته در تزریق ژل لب

5 نکته در تزریق ژل لب


تزریق ژل لب

تزریق ژل لب به عنوان یک روش جهت زیبایی صورت شناخته شده و وظیفه آن حجم دادن به لب ها می باشد.هر کسی دوست دارد دارای لب های زیبا و جذاب باشد به عبارتی خیلی ها عاشق داشتن لب های حجیم هستند چون هم به زیبایی آنها کمک می کند و هم به آنها اعتماد بنفس مضاعف می دهد. بنابرین برای رسیدن به این آرزو می توانند از تزریق ژل لب استفاده کنند. همانطور که اطلاع دارید معمولا از دهه های دوم زندگی، بدلیل بروز چین و چروک در صورت، لب ها شروع به نازک شدن می کنند. پس یکی از راه ها برای حجم دادن لب ها استفاده از ژل لب می باشد.

آیا چیزی در مورد ژل لب شنیده ای و یا مطلبی مطالعه کرده اید؟

آیا می دانید تزریق ژل لب برای چه کسانی مناسب است؟

آیا ازهزینه این تزریق اطلاع دارید؟

برای رسیدن به پاسخ سوالات ذکر شده حتما مقاله حاضر را در سایت پوست و زیبایی دکتر شمس مطالعه بفرمایید. شما با مطالعه این تحقیق، می توانید بهترین تصمیم گیرنده در جهت انجام تزریق ژل باشید.

جهت تزریق به لب ها پرکننده های فراوانی وجود دارد ولی آنچه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته، اسید هیالورونیک است. این ماده به عنوان یک ماده طبیعی در بدن وجود دارد. البته روش های خاص دیگری برای حجم دادن لب ها وجود دارند، از جمله تزریق چربی، ایمپلنت، تزریق بوتاکس و تزریق فیلر که خیلی طرفدارنداشته و معروف هم نیستند.

همانطور که گفته شد بیشتر برای حجم و تغییر ظاهر لب ها، از اسید هیالورنیک استفاده می شود. این مواد حدود ۴ تا ۶ ماه در بدن ماندگار است. اسید هیالورنیک انواع گوناگونی دارد از جمله: هیلافورم، رستیلان و جویدرم. در ادامه در مورد بهترین کاندیدای تزریق ژل صحبت می کنیم.

بهترین تزریق ژل لب توسط پزشک - تزریق ژل لب- عوارض تزریق ژل لب- هزینه تزریق  ژل لب -
۵ نکته در تزریق ژل لب

بهترین کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل

از آنجایی که این روش تا بحال عوارض جانبی خاصی نداشته است، بنابراین می توان گفت برای همه افراد می تواند مناسب باشد. البته اگر پزشک شما حاذق و باتجربه باشد در مورد پرونده پزشکی و معاینات و بررسی های خیل دقیق بر روی چهره تان می تواند تصمیم بگیرد این کار برای شما مناسب است یا خیر.

  مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

درست است که این روش باعث متفاوت شدن چهره شما می گرددد ولی باید توجه داشته باشید که باید قبل از آن شرایط روحی و فیزیکی تان و همچنین میزان ریسک پذیری شما مورد بررسی قرار بگیرد. تا بتوانید به نتایج موفقیت آمیز دست پیدا کنید.

نکات مهم در تزریق ژل لب

  • در این تزریق نکاتی وجود دارد اول اینکه این کار را زیر نظر یک متخصص پوست و مو که صلاحیت انجام این عمل را دارند انجام بدهید و به هیچ وجه خود را به یک آرایشگر، دندانپزشک و یا پزشک عمومی نسپارید.
  • دوم اینکه در طی این عمل امکان بروز تبخال بر روی لب وجود دارد بنابراین باید این کار زیر نظر یک متخصص انجام گیرد تا درصورت بروز مشکلات، به سرعت درمان شود.
  • سومین نکته این است که هر پزشک قبل از انجام این عمل باید بیمار را از مواد بکار رفته شده آگاه کند. پزشک باید توضیحاتی را پیرامون نوع ژل و مقدار زمان ماندگاری آن و همچنین امکان ایجاد مشکلات احتمالی خبر دار کند. قرمزی و کمی تورم برای این کار بسیار طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. حتما نام ژل بکار رفته شده را یادداشت کنید تا در صورت بروز مشکل و مراجعه به پزشکی دیگر بتوانید اطلاعات لازم را به متخصص مربوطه انتقال دهید.
  • جهارمین نکته این است که پزشک حتما باید از ژل هایی که مورد تایید وزارت بهداشت است استفاده نماید و از بکار بردن  ژل های متفرقه باید خودداری شود.
  • پنجمین نکته این است که حتما از ژل های موقت که مهم ترین آنها هیالورونیک اسید و هیدروکسی آپاتیت است استفاده کنید. زیرا این نوع از ژل ها اثرشان طی ۶ تا ۲ سال از بین می رود و در صورت پشیمان شدن از تزریق ژل لب می توانید به راه حل رفع آن نیز فکر نمایید.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب در هر فردی متفاوت است. این هزینه بستگی دارد به حجم و تعداد سرنگ ها زیرا تعداد آنها می تواند در میزان هزینه موثر باشد. گاهی یک لب با توجه به وسعت آن یک سرنگ و گاهی به تعداد زیادتری از تزریق نیاز دارد. محل ژل هم در میزان هزینه موثر می باشد به عنوان مثال گاهی افرادی هستند که می خواهند این ژل را در ناحیه گونه و یا دیگر جاهای صورت تزریق نمایند بنابراین بدلیل حجم بالای کار میزان مواد و تزریقات افزایش و به تبع آن هزینه این کار زیاد می شود.

  5 روش کانتورینگ صورت چیست؟

کاهش تورم پس از تزریق ژل

لب‌ها به دلیل وجود خون و اعصاب زیادی که در خود دارند و همچنین بدلیل حساسیت های موجود درعصب لب، بعد از انجام تزریق به احتمال فراوان ورم می کنند. بحث تورم بر روی لب بستگی به سیستم بدنی افراد دارد گاهی این ورم در برخی افراد زیاد و گاهی در برخی افراد کم ظاهر می شود.

استفاده از کرم آرنیکا و همچنین کمپرس یخ از راه های کاهش ورم  می باشد. از دیگر کاربردهای کرم آرنیکا به حداقل رساندن کبودی است. از دیگر راه های کاهش تورم استفاده ز قرص های آنتی هیستامین می باشد. گذاشتن بالش بلند در زیر سر در هنگام خواب نیز می تواند مفید باشد. زیرا این کا باعث حرکت خون از سمت صورت به سمت پاها می گردد و درنتیجه تورم کاهش می یابد.

استفاده از پاراستامول هم برای کاهش تورم خوب است. سعی کنید در این هنگام لب را ماساژ نداده و از انجام ورزش شدید نیز بپرهیزید.

نتیجه گیری

در کنار روش های تزریق فیلر، تزریق چربی و بوتاکس، تزریق ژل لب برای برجسته کردن لب بسیار پرطرفدار بوده و نتایج خوبی را هم تا به الان داشته است. درست است که تزریق ژل یک درمان در جهت زیبایی می باشد ولی همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که این کار را پیش هر فردی انجام ندهید و بدلیل ریسک بالایی که وجود دارد این عمل حتما توسط متخصص مربوطه انجام پذیرد.

هیچ وقت وسوسه نشوید که تزریق ژل را در یک آرایشگاه انجام دهید زیرا اگر فرد تزریق کننده در حین تزریق به مشکلی بر بخورد نمی تواند آن را رفع نماید. از طرفی احتمال بروز عفونت در این عمل بسیار بالا است پس خیلی مراقبت سلامتی خود باشید و از یک پزشک با تجربه و حاذق جهت این کار استفاده کنید. ما به شما کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس را پیشنهاد می کنیم. جهت مشاوره می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس