۵ نکته در تزریق ژل لب روسی

5 نکته در تزریق ژل لب روسی

5 نکته در تزریق ژل لب روسی


تزریق ژل لب روسی چیست؟

تزریق ژل لب روسی یکی از مدل های تزریق ژل می باشد که از مدل لب های خانم های روسی الهام گرفته است. همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی ار افراد تحت عمل جراحی برا حجیم کردن لب های خود قرار می گیرند. البته به خاطر مشکلات و عوارضی که این کار دارد بسیاری دیگر به تزریق ژل لب روی می آورند. در این مقاله از پوست و زیبایی دکتر شمس می خواهم در مورد تزریق ژل لب روسی صحبت کنیم.

آیا مزیت های روش تزریق ژل لب روسی را می دانید؟

آیا از انواع مختلف تزریق ژل لب آگاهی دارید؟

توجه داشته باشید که تزریق ژل روسی باید با توجه به شکل ظاهر، مدل لب ها و اندازه چشم های شما صورت گیرد. به عنوان مثال این ژل برای کسانی که چشم ها کوچک و لب های بزرگی دارند توصیه نمی شود. بنابراین قبل از انجام این کار حتما با متخصص مربوطه مشورت کنید.

این متدی است که  مورد توجه و استقبال بسیاری از زنان در لس آنجلس می باشد. در این روش با کمک گرفتن از تزریق ژل لب های شما پر تر نشان داده می شود. این روش در حالی که شکل طبیعی لب حفظ می گردد از طرفی موجب برجسته شدن کمان کوپید می گردد.

5 نکته در تزریق ژل لب روسی

۵ نکته در تزریق ژل لب روسی

چه نوع پرکننده ای برای تزریق استفاده می شود؟

در این تزریق از عالی ترین مواد پرکننده حاوی اسید هیالورونیک استفاده می گردد این مواد شامل ژاویدرم، رستیلان و ورسا می باشد. این موادی که نام برده شد از منابع غیر حیوانی گرفت شده و پایه آنها اسید هیالورونیک می باشد. برای تزریق ژل لب روسی از تمام مواد استفاده نمی شود بلکه در تمامی این سال ها با استفاده از تقریبا همه پرکننده ها، جهت قابلیت انعطاف پذیری از ژل تزریق اسید هیالورونیک برای بالا بردن رضایت مشتریان استفاده می گردد.

  6 مورد از عوارض تزریق ژل به باسن چیست؟

انواع مدل تزریق ژل لب

باید برای تزریق ژل از بهترین مواد استفاده کرده و قبل از آن با پزشک خود مشورت نمایید.

شما از تزریق ژل لب برای حجیم کردن لب و برجسته کردن فرم آن و همچنین عدم تقارن در لب استفاده می کنید. این که چه اندازه لب های شما برجسته شود به تمایل خودتان و همچنین نظر پزشک بستگی دارد. امروزه برای حجیم کردن لب ها از ژل های هیالورونیک اسید که دارای کیفیت بالا و طرفداران زیادی است استفاده می شود. ژل هیالورونیک دارای محبوبیت فراوانی است و این ژل از برندهای ژوودرم می باشد. چند مدل از محبوب ترین تزریق ژل لب را که بسیار پرطرفدار است در زیر می آوریم.

تزریق ژل لب چاک دار

مدل های تزریق ژل لب چاک دار یکی از جذاب ترین مدل ها است.در این مدل، قسمت لب پایین، با تزری  ژل به دو بخش قسمت می شود و از حالت یکدستی خارج می شود. مقدار ژل مصرفی،در این مدل کم است..

تزریق ژل لب روسی

این مدل از ژل به کسانی می آید که دارای لب های نرمالی هستند و یا لب بالای آنها کوچکتر است. در مدل لب روسی، روش کار به این صورت است که تزریق ژل روی حاشیه لب باعث برجسته کردن و فرم دهی لب می گردد..

تزریق ژل لب باربی

در این مدل که لب پایین به شکل مستطیل مانند می شود و لب ها بصورت باربی در می آید توسط پزشک حاضر بدلیل مصنوعی و فانتزی بودن توصیه نمی گردد.

تزریق ژل لب سوتی

این مدل مثل بقیه مدل های تزریق لب، طرفداران خودش را دارد، ولی متقاضی آن نسبت به گذشته کمتر شده است. در این مدل، همانند حالت سوت زدن، یک فضای خالی در وسط لب ایجاد می شود.

 ژل لب فانتزی

در این مدل لب ها از فرم طبیعی خارج و حجم لب ها به طرز زیادی افزایش پیدا می کند. در این روش کسانی که می خواهند بصورت خود حالت فانتزی دهند مناسب است.  .

ژل لب قلبی

این روش خیلی پر ریسک است بطوریکه بعد از انجام دادن آن ،خالی کردن ژل بسیار دشوار می باشد. در این روش فاصله ای میان دو طرف لب ایجاد می شود که باعث خارج شدن  لب ها از حالت طبیعی می گردد..

  مهمترین عوارض تزریق ژل لب راشل

تزریق ژل لب روسی

مدل لب روسی به اینگونه می باشد که همانند یک عروسک روسی، لب ها با اندازه بیشتری به شکل ظریف در نزدیکی مرکز لب قرار می گیرند. در این روش لب ها بلند به نظر می رسند ولی نه خیلی زیاد. بنابراین این روش برای افرادی که برای اولین بار تمایل به زدن ژل لب دارند بسیار مناسب می باشد. روش کار به این صورت است که سرنگ بصورت عمودی از پایه لب زده و سپس به قسمت خارجی لب بیرون کشیده می شود. با استفاده از سرنگ از داخل و خارج تزریق صورت می گرد بر خلاف روش سنتی که از مرز لب کار شروع و به داخل پایان می پذیرد.

5 نکته در تزریق ژل لب روسی

۵ نکته در تزریق ژل لب روسی

هزینه لب روسی چقدر است؟

هزینه تزریق لب بستگی که مقدار و نوع مواد و همچنین وقتی است که صرف این کار می شود و از آنجایی که در این تزریقبه نسبت تریق های ژل لب دیگر وقت بیشتری صرف می شود بنابراین هزینه آن نیز بیشتر می شود ولی این پرداخت اضافی ارزش آن را دارد تا بهترین نتیجه را بگیرید و کار همانطوری شود که میخواستید.

عوارض تزریق ژل لب

در قاره اروپا به تزریق ژل بدلیل سرعت بالا و کم عارضه بودن آن «درمان به وقت نهار» بطوریکه  شما می توانید در زمان صرف نهار محل کارتان را ترک و ژل لب را تزریق کرده و سریعا به محل

کار خود برگردید.

نتیجه گیری

روش های مختلفی جهت برسته کردن لب ها وجود دارد از جمله تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی و تزریق فیلر و لیفت صورت و لبها. که البته کم ریسک ترین و محبوب ترین آنها تزریق ژل می باشد. دقت کنید که اگر تزریق ژل لب توسط پزشک غیرحاذق که مهارت کافی را در این زمینه ندارد صورت گیرد می تواند خطراتی را داشته باشد. به عنوان مثال باعث مرگ بخشی از بافت لب در اثر انسداد عروقی لب ها شود. بنابراین انتخاب یک پزشک خوب و با تجربه برای این کار مهم است. ما به شما کلینیک پوست و زیبایی دکتر شمس را پیشنهاد می کنیم. جهت مشاوره و وقت قبلی با این شماره تماس بگیرید.

دکتر شمسمشاهده نوشته ها

من دکتر محمدحسن شمس، فارغ التحصیل سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی است و مدت چندین سال است که مشغول به طبابت هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با دکتر شمس